Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Green and Efficieny Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181 B, 02-222 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez ten podmiot jako administratora Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko
Kto będzie administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.   z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181 B, 02-222 Warszawa („Administrator, „my”)
Jakie dane przetwarzamy?
Zbieramy i przetwarzamy informacje uzyskiwane od Ciebie podczas wysyłki przez Ciebie do nas dokumentów, w tym CV, wypełniania formularzy lub ankiet, rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail, spotkań.
W jakim celu i na jakiej podstawie będą przetwarzane Twoje dane?
Będziemy przetwarzać Twoje dane:
a)    na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celach realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przez Ciebie stanowisko, w tym w szczególności kontaktu z Tobą, rozpoznania Twoich potrzeb, oczekiwań i kwalifikacji, informowania Cię o ofertach pracy oraz późniejszego zatrudnienia;
b)    w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora danych i innych podmiotów z Grupy Adgar, tj. spółek związanych kapitałowo z Adgar Poland sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), np. podczas tworzenia zestawień, analiz, statystyk, raportów, dla wewnętrznych celów administracyjnych grupy, zapewnienia bezpieczeństwa i kwestii związanych z dochodzeniem roszczeń.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Twoje możemy udostępniać:
a)    podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa (np. sądom, organom ochrony prawnej, organom nadzoru);
b)    podmiotom przetwarzającym w naszym imieniu Twoje dane (np. agencjom rekrutacyjnym, portalom rekrutacyjnym, podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne, podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, agencjom badawczym, itp.);
c)     innym podmiotom z Grupy Adgar, tj. podmiotom powiązanym kapitałowo z Adgar Poland sp. z o.o. w wewnętrznych celach administracyjnych grupy
Jak długo przechowujemy Twoje dane?
Twoje dane osobowe przechowywać będziemy przez okres niezbędny do realizacji celów, do których dane osobowe zostały zebrane lub do których są przetwarzane; w zakresie niezbędnym do zapewnienia zgodności z obowiązującym wymogiem prawnym lub w zakresie w jakim jest to wskazane w świetle obowiązujących przepisów o archiwizacji.
Jeżeli nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie Twoich danych w celach realizacji przyszłych procesów rekrutacji, usuniemy Twoje dane w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikowałeś.
Jakie prawa Ci przysługują?
Przysługuje Ci prawo: (i) dostępu do Twoich danych, (ii) ich poprawiania, (iii) żądania usunięcia lub (iv) przeniesienia, (v) wniesienia sprzeciwu od przetwarzania oraz (vi) ograniczenia przetwarzania danych.
Pamiętaj, że masz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego do momentu jej cofnięcia.
Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy musisz podawać Twoje dane?
Podanie Twoich danych jest całkowicie dobrowolne. Niepodanie przez Ciebie danych będzie jednak skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji na aplikowane przez Ciebie stanowisko. Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych sprawi, że nie będziemy mogli uwzględnić Twojej kandydatury w przyszłych procesach rekrutacji bez konieczności ponownego aplikowania przez Ciebie na proponowane stanowisko i wyrażenia stosownej zgody na przetwarzanie danych.
Z kim kontaktować się w sprawach przetwarzania danych?
W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych, w tym w celu skorzystania ze swoich praw, możesz kontaktować się z nami pod adresem e-mail: [email protected] lub korespondencyjnie na adres wskazany powyżej.
Adgar Poland

Samodzielna/y Księgowa/y [rekrutacja prowadzona online]

Adgar PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Adgar Poland

Postępu 17A

Warszawa

top
Jesteśmy długoterminowym inwestorem w sektorze nieruchomości biurowych. Pozostajemy pionierem w tworzeniu unikatowych rozwiązań, przyjaznych najemcom i sprzyjających ich biznesowemu rozwojowi. Rozwijamy własny koncept Brain Embassy, w którym elastyczna i kreatywna przestrzeń cocreatingowa redefiniuje tradycyjny model wynajmu biur i spotyka się z dużym zainteresowaniem naszych najemców. Mocno wierzymy w swoje produkty! Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu Księgowości i Finansów.
Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: Warszawa

U nas będziesz się zajmować: 

  • Sporządzaniem raportów na potrzeby Grupy oraz sprawozdań finansowych, 
  • Wystawianiem faktur sprzedaży, 
  • Księgowaniem faktur kosztowych, 
  • Weryfikacją zapisów w księdze głównej, uzgadnianiem kont, w tym rozrachunków, 
  • Przygotowaniem deklaracji VAT, CIT, JPK,  
  • Kalkulacją podatku odroczonego, 
  • Innymi zagadnieniami: kalkulacja wskaźników na potrzeby banku, przygotowywanie danych do wyceny i ubezpieczeń nieruchomości, aktualizacja rent roll’s, opieka nad gwarancjami bankowymi 

Szukamy osoby która:

  • Ma minimum 3-4 lata udokumentowanego doświadczenia w podobnej roli, 
  • Wyższe wykształcenie w zakresie rachunkowości, ekonomii lub finansów, 
  • Nie lubi stać w miejscu - na bieżąco zdobywa nową wiedzę,  
  • Rozumie specyfikę rozliczania nieruchomości, 
  • Jest dokładna i żaden szczegół jest nie umknie, 
  • Proponuje własne pomysły, ulepszenia, optymalizacje, 
  • Dobrze mówi i pisze po angielsku 
  • Bardzo dobrze porusza się w Excelu (jeśli dodatkowo pracowała z SAP’em - super!), 

A w zamian dostaniesz od nas:

  • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować, 
  • Szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i dużo praktycznej wiedzy, 
  • Dużą samodzielność i odpowiedzialność za własny obszar, 
  • Coroczny kilkudniowy wyjazd integracyjny, do tej pory odwiedziliśmy m.in. Włochy, Hiszpanię, Turcję, gdzie wybierzemy się w przyszłym roku? - sprawdź z nami! :) 
  • Umowę o pracę na pełen etat: stałe wynagrodzenie plus bonus roczny uzależniony od wyników. 
  • A poza tym bogaty pakiet benefitów: 
    • opieka medyczna,
    • karta sportowa,
    • bezpłatny parking,
    • ubezpieczenie na życie,
    • wypożyczalnia rowerów,
    • lekcje języka angielskiego,
    • elastyczny czas pracy,
    • Casual Friday przez cały tydzień. 
A po godzinach razem się bawimy - zobacz
I pomagamy innym - zobacz
Nawiązujemy długoterminowe relacje z naszymi pracownikami, dlatego inwestujemy w ich rozwój. Rozwiń swoje umiejętności z nami - wyślij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Dla celów rekrutacji potrzebujemy od Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych. W tym celu prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w w Warszawie w celu realizacji procesu rekrutacji.”
Jeżeli chcesz, abyśmy uwzględnili Twoją kandydaturę w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Pamiętaj, że wszystkie powyższe zgody są dobrowolne i możesz je cofnąć w każdym momencie bez wpływu na zgodnośc z prawem przetwarzania do momentu cofnięcia zgody. Przed ich wyrażeniem zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych zawartą poniżej.
Jesteśmy długoterminowym inwestorem w sektorze nieruchomości biurowych. Pozostajemy pionierem w tworzeniu unikatowych rozwiązań, przyjaznych najemcom i sprzyjających ich biznesowemu rozwojowi. Rozwijamy własny koncept Brain Embassy, w którym elastyczna i kreatywna przestrzeń cocreatingowa redefiniuje tradycyjny model wynajmu biur i spotyka się z dużym zainteresowaniem naszych najemców. Mocno wierzymy w swoje produkty! Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu Księgowości i Finansów.
Samodzielna/y Księgowa/y

U nas będziesz się zajmować: 

  • Sporządzaniem raportów na potrzeby Grupy oraz sprawozdań finansowych, 
  • Wystawianiem faktur sprzedaży, 
  • Księgowaniem faktur kosztowych, 
  • Weryfikacją zapisów w księdze głównej, uzgadnianiem kont, w tym rozrachunków, 
  • Przygotowaniem deklaracji VAT, CIT, JPK,  
  • Kalkulacją podatku odroczonego, 
  • Innymi zagadnieniami: kalkulacja wskaźników na potrzeby banku, przygotowywanie danych do wyceny i ubezpieczeń nieruchomości, aktualizacja rent roll’s, opieka nad gwarancjami bankowymi 

Szukamy osoby która:

  • Ma minimum 3-4 lata udokumentowanego doświadczenia w podobnej roli, 
  • Wyższe wykształcenie w zakresie rachunkowości, ekonomii lub finansów, 
  • Nie lubi stać w miejscu - na bieżąco zdobywa nową wiedzę,  
  • Rozumie specyfikę rozliczania nieruchomości, 
  • Jest dokładna i żaden szczegół jest nie umknie, 
  • Proponuje własne pomysły, ulepszenia, optymalizacje, 
  • Dobrze mówi i pisze po angielsku 
  • Bardzo dobrze porusza się w Excelu (jeśli dodatkowo pracowała z SAP’em - super!), 

A w zamian dostaniesz od nas:

  • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować, 
  • Szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i dużo praktycznej wiedzy, 
  • Dużą samodzielność i odpowiedzialność za własny obszar, 
  • Coroczny kilkudniowy wyjazd integracyjny, do tej pory odwiedziliśmy m.in. Włochy, Hiszpanię, Turcję, gdzie wybierzemy się w przyszłym roku? - sprawdź z nami! :) 
  • Umowę o pracę na pełen etat: stałe wynagrodzenie plus bonus roczny uzależniony od wyników. 
  • A poza tym bogaty pakiet benefitów: 
    • opieka medyczna,
    • karta sportowa,
    • bezpłatny parking,
    • ubezpieczenie na życie,
    • wypożyczalnia rowerów,
    • lekcje języka angielskiego,
    • elastyczny czas pracy,
    • Casual Friday przez cały tydzień. 
A po godzinach razem się bawimy - zobacz
I pomagamy innym - zobacz
Nawiązujemy długoterminowe relacje z naszymi pracownikami, dlatego inwestujemy w ich rozwój. Rozwiń swoje umiejętności z nami - wyślij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Dla celów rekrutacji potrzebujemy od Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych. W tym celu prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w w Warszawie w celu realizacji procesu rekrutacji.”
Jeżeli chcesz, abyśmy uwzględnili Twoją kandydaturę w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Pamiętaj, że wszystkie powyższe zgody są dobrowolne i możesz je cofnąć w każdym momencie bez wpływu na zgodnośc z prawem przetwarzania do momentu cofnięcia zgody. Przed ich wyrażeniem zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych zawartą poniżej.
 

Ogłoszenie archiwalne