Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Samodzielna/y Księgowa/y
PGB Human Resources .
Śrem, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Starszy specjalista (Senior)
W PGB Human Resources Sp. z o.o. wierzymy, że specjaliści są kluczem do sukcesu każdej firmy. Dlatego jeżeli nie boisz się wyzwań a chcesz zmienić pracę na lepszą ta oferta jest dla ciebie!
Dla naszego Klienta międzynarodowej spółki produkcyjnej z branży chemicznej, posiadającej 13 zakładów produkcyjnych na całym świecie, która od 25 lat dostarcza zaawnasowanych rozwiązań nowoczesnej technologii poszukujemy osoby na stanowisko:
- Prowadzenie pełnej księgowości spółki.
- Kompleksowa i terminowa ewidencja księgowa.
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT i PIT.
- Wdrażanie i nadzorowanie wewnętrznymi regulacjami finansowymi firmy.
- Analiza wyników finansowych i kontrola kosztów, udział w akceptacji kontraktów.
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych zgodnie z GAAP.
- Regularne przeprowadzanie analizy działalności firmy, wykorzystywanie danych finansowych do lepszego nadzorowania, uzyskiwanie informacji zwrotnych na temat działalności firmy a także monitorowanie głównych ryzyk biznesowych.
- Wspieranie corocznych audytów i zapewnienie zgodności z przepisami.
- Ustanowienie procedur kontroli wewnętrznej finansowej firmy.
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi: organami podatkowymi, bankami, urzędem statystycznym itd.
Wymagania:
- Szeroka wiedza z zakresu: rachunkowości, zarządzania kosztami i budżetowania.
- Wykształcenie wyższe (związane z księgowością, finansami).
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowym.
- Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacyjne, organizacyjne, koordynacyjne i przywódcze.
- Silne poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej.
- Znajomość programów finansowych oraz biurowych jak word, excel, SAP- jako atut.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej prężnie rozwijającej się spółce.
- Stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pozapłacowych w tym: prywatną opieke medyczną 100% płatna przez firmę, ubezpieczenie na życie i inne.
- Swobodny dostęp do szkoleń zawodowych.
- Możliwość rozwoju zawodowego, awansu i budowania działu finansowego w Polsce.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premie roczne.
- Międzynarodowe środowisko pracy, miłą atmosferę i komfortowe biuro.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Ogłoszenie archiwalne