Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

KS_1121_ŚR_BUD2

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Samodzielna/y Księgowa/y

PGB Human Resources .

  • Śrem, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

W PGB Human Resources Sp. z o.o. wierzymy, że specjaliści są kluczem do sukcesu każdej firmy. Dlatego jeżeli nie boisz się wyzwań a chcesz zmienić pracę na lepszą ta oferta jest dla ciebie!  

Dla naszego Klienta międzynarodowej spółki produkcyjnej z branży chemicznej, posiadającej 13 zakładów produkcyjnych na całym świecie, która od 25 lat dostarcza zaawnasowanych rozwiązań nowoczesnej technologii poszukujemy osoby na stanowisko:  

Samodzielna/y Księgowa/y  Numer ref.: KS_1121_ŚR_BUD2
Obowiązki:  
  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki.
  • Kompleksowa i terminowa ewidencja księgowa.
  • Sporządzanie deklaracji  VAT, CIT i PIT.
  • Wdrażanie i nadzorowanie wewnętrznymi regulacjami finansowymi firmy.
  • Analiza wyników finansowych i kontrola kosztów, udział w akceptacji kontraktów.
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych zgodnie z GAAP.
  • Regularne przeprowadzanie analizy działalności firmy, wykorzystywanie danych finansowych do lepszego nadzorowania, uzyskiwanie informacji zwrotnych na temat działalności firmy a także monitorowanie głównych ryzyk biznesowych.
  • Wspieranie corocznych audytów i zapewnienie zgodności z przepisami.
  • Ustanowienie procedur kontroli wewnętrznej finansowej firmy.
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi: organami podatkowymi, bankami, urzędem statystycznym itd. 

Wymagania:

  • Szeroka wiedza z zakresu: rachunkowości, zarządzania kosztami i  budżetowania. 
  • Wykształcenie wyższe (związane z księgowością, finansami).
  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowym.
  • Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacyjne, organizacyjne, koordynacyjne i przywódcze.
  • Silne poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej.
  • Znajomość programów finansowych oraz biurowych jak word, excel, SAP- jako atut.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej prężnie rozwijającej się spółce. 
  • Stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych w tym: prywatną opieke medyczną 100% płatna przez firmę, ubezpieczenie na życie i inne.
  • Swobodny dostęp do szkoleń zawodowych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, awansu i budowania działu finansowego w Polsce.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie roczne.
  • Międzynarodowe środowisko pracy, miłą atmosferę i komfortowe biuro.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne