Oferta pracy

Samodzielna/y Księgowa/y

Adgar PolandO firmie

Adgar Poland

Postępu 17A

Warszawa

Jesteśmy długoterminowym inwestorem w sektorze nieruchomości biurowych. Pozostajemy pionierem w tworzeniu unikatowych rozwiązań, przyjaznych najemcom i sprzyjających ich biznesowemu rozwojowi. Rozwijamy własny koncept Brain Embassy, w którym elastyczna przestrzeń cocreatingowa redefiniuje tradycyjny model wynajmu biur i spotyka się z dużym zainteresowaniem naszych najemców. Mocno wierzymy w swoje produkty! Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu Księgowości i Finansów.
Samodzielna/y Księgowa/yNumer ref.: Służewiec, ul. Postępu

U nas będziesz się zajmować: 

  • Kompleksowym prowadzeniem spraw rachunkowych i bieżącą obsługą spółek z grupy (w tym wystawianiem faktur sprzedaży i księgowaniem faktur kosztowych),
  • Prowadzeniem rozliczeń podatkowych (deklaracje VAT, CIT, IFT),
  • Sporządzaniem raportów kwartalnych i rocznych na potrzeby Grupy oraz sprawozdań finansowych wg UoR, 
  • Weryfikacją zapisów w księdze głównej, uzgadnianiem kont, w tym rozrachunków, 
  • Innymi zagadnieniami: kalkulacja wskaźników na potrzeby banku, przygotowywanie danych do wyceny i ubezpieczeń nieruchomości, aktualizacja rent roll’s, opieka nad gwarancjami bankowymi.

Szukamy osoby która:

  • Ma minimum 3-4 lata udokumentowanego doświadczenia w podobnej roli, 
  • Posiada wyższe wykształcenie w zakresie rachunkowości, ekonomii lub finansów,
  • Zna angielski na poziomie komunikatywnym, 
  • Bardzo dobrze porusza się w Excelu (jeśli dodatkowo pracowała z SAP’em - super!), 
  • Nie lubi stać w miejscu - na bieżąco zdobywa nową wiedzę i proponuje własne pomysły na optymalizacje, 
  • Mile widziane: rozumienie specyfiki rozliczania nieruchomości oraz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym.

A w zamian dostaniesz od nas:

  • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
  • Szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i dużo praktycznej wiedzy,
  • Dużą samodzielność i odpowiedzialność za własny obszar,
  • Kreatywną przestrzeń biurową dostosowaną do wymogów reżimu sanitarnego,
  • Coroczny kilkudniowy wyjazd integracyjny, do tej pory odwiedziliśmy m.in. Włochy, Hiszpanię, Turcję, gdzie wybierzemy się w przyszłym roku? - sprawdź z nami! :)
  • Umowę o pracę na pełen etat: stałe wynagrodzenie plus bonus roczny uzależniony od wyników.

A poza tym bogaty pakiet benefitów: 

  • opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • bezpłatny parking,
  • ubezpieczenie na życie,
  • wypożyczalnia rowerów,
  • lekcje języka angielskiego,
  • elastyczny czas pracy,
  • casual Friday przez cały tydzień,
  • karta Sodexo. 
A po godzinach razem się bawimy - zobacz
I pomagamy innym - zobacz
Nawiązujemy długoterminowe relacje z naszymi pracownikami, dlatego inwestujemy w ich rozwój. Rozwiń swoje umiejętności z nami - wyślij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Dla celów rekrutacji potrzebujemy od Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych. W tym celu prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w w Warszawie w celu realizacji procesu rekrutacji.”
Jeżeli chcesz, abyśmy uwzględnili Twoją kandydaturę w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Zgadzam się na przetwarzanie przez Green and Efficiency Services Real Estate Solutions sp. z o.o. sp. k. sp. k.  z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Pamiętaj, że wszystkie powyższe zgody są dobrowolne i możesz je cofnąć w każdym momencie bez wpływu na zgodnośc z prawem przetwarzania do momentu cofnięcia zgody. Przed ich wyrażeniem zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych zawartą poniżej.
 

Ogłoszenie archiwalne