Oferta pracy

Samodzielna/y Księgowa/y

Premium Distillers Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Premium Distillers Sp. z o.o. należy obecnie do Grupy United Beverages, jednego z największych dystrybutorów alkoholi w Polsce, który od 20 lat współpracuje z największymi producentami alkoholu w kraju i na świecie. Grupa jest  również jednym z największych importerów win i alkoholi mocnych oraz właścicielem wielu znaków towarowych w różnych kategoriach i segmentach rynku.


Głównym obszarem działalności Premium Distillers Sp. z o.o. jest produkcja napojów spirytusowych o najwyższej jakości w oparciu o tradycyjne receptury inspirowane doświadczeniami wielu pokoleń gorzelników. W portfolio znajdują się znane i doceniane przez konsumentów marki takie jak: Krupnik, Rosolis, Biała Dama, Impress.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Samodzielna/y Księgowa/y

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie kont rozrachunkowych, księgowanie faktur kosztowych, księgowanie faktur sprzedaży
  • Kontrola bieżących rozliczeń, potwierdzanie sald z kontrahentami
  • Ewidencja środków trwałych
  • Wsparcie w zamykaniu miesiąca zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Przygotowanie rozliczeń podatkowych VAT 7, VAT UE, CIT, WHT
  • Przygotowanie raportów GUS i innych raportów dla instytucji zewnętrznych
  • Kontrolowanie akceptacji kosztów i ich księgowanie
  • Wprowadzenie automatyzacji procesów i współpraca z firmami zewnętrznymi
  • Współpraca z innymi działami
  • Przygotowywanie bieżących raportów i zestawień
  • Wprowadzanie i monitorowanie wewnętrznych procesów w świetle obowiązujących przepisów prawa
  • Realizacja powierzonych obowiązków zgodnie z regulacjami prawnymi oraz wewnętrznymi procedurami

Poszukiwane kompetencje:

  • Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
  • Znajomość obsługi systemu SAP
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (księgowość, finanse, rachunkowość)
  • Znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel w stopniu średniozaawansowanym
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
  • Dobrą znajomość języka angielskiego – mile widziane

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • samodzielną, pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku
  • gruntowne wdrożenie
  • kulturę organizacji opartą o współpracę, nastawienie na rezultat, nastawienie na klienta
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
 
 

Ogłoszenie archiwalne