Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Samodzielna/y Księgowa/y

GAIDO sp. z o.o.

5 0007 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Pszczyńska 22
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista
  • rekrutacja zdalna

GAIDO sp. z o.o.

Pszczyńska 22

Warszawa

GAIDO Sp. z o.o. zajmująca się kompleksową obsługą przedsiębiorców z zakresu księgowości, kadr i pałac, wsparcia prawnego i informatycznego poszukuje do swojego zespołu:

Samodzielna/y Księgowa/y

Zakres obowiązków:

  • Terminowe i prawidłowe wprowadzanie dokumentów księgowych,
  • Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu, amortyzacji, wyciągów kasowych, raportów kas fiskalnych, pośredników płatności, wyliczanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczenie raportów kasowych, list płac
  • Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • Identyfikacja problemów i ryzyka w zakresie stosowania przepisów podatkowych,
  • Sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz finansowych oraz zestawień,
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, JPK VAT, CIT),
  • Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, KRS),

Oczekiwania:  

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,  
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, Rachunkowość, Finanse),  
  • Mile widziana Licencja Ministerstwa Finansów,  
  • Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT i prawa podatkowego oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów,  
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności program Excel),  
  • Dokładność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i bezkonfliktowość,  
  • Aktywne podejmowanie zadań i umiejętność pracy z zespołem,  
  • Mile widziana znajomość programów Comarch OPTIMA, InsERT GT/nexo (Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant), PŁATNIK. 

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę, 
  • samodzielne stanowisko dające możliwość wykorzystania własnego potencjału, 
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (zapewniamy szkolenia ze zmian prawnych, szkolenia dot. obsługi programów księgowych i kadrowych), 
  • niezbędne narzędzia pracy, 
  • benefity, 
  • bardzo dobrą atmosferę pracy. 

Ogłoszenie archiwalne