CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Samodzielna/y Księgowa/y

CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

5 650‐9 000 zł brutto / mies.

CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ofiar Oświęcimskich 19a

Wrocław

opis
Credos Accounting Services sp. z o.o. jest ogólnopolskim biurem księgowym. 

Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju, dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości i finansów.

Do naszego zespołu w Warszawie i Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (m.in. dekretowanie, rozliczanie i księgowanie dokumentów kosztowych, podróży służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych),
  • weryfikacja poprawności dokumentacji zdarzeń gospodarczych pod kątem podatkowym,
  • rozliczanie sald należności, zobowiązań, wyjaśnianie nieprawidłowości w tym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń z zakresu podatku VAT, CIT (w tym sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  • przygotowywanie sprawozdań GUS oraz JPK,
  • kontakt z organami podatkowymi w zakresie prowadzonej obsługi Klienta,
  • współpraca z Klientami biura w zakresie obiegu dokumentów i wyjaśniania bieżących spraw.

Wymagania:

Poszukujemy kandydata, który:

  • posiada minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • lubi księgowość,
  • posiada komunikatywną znajomość języka angielskiego,
  • posługuje się biegle MS Office,
  • z zaangażowaniem, otwartością i inicjatywą podchodzi do rozwiązywania problemów,
  • z chęcią poszerza wiedzę i zdobywa nowe doświadczenia,
  • posiada umiejętność organizacji pracy własnej i innych,
  • może wykazać się znajomością programu Symfonia (mile widziane).

Oferujemy:

  • poza wynagrodzeniem podstawowym, system premiowania,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju poprzez regularne szkolenia, naukę języków, indywidualne podejście do pracownika.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Credos Accounting Services sp. z o.o. jest ogólnopolskim biurem księgowym. 

Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju, dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości i finansów.

Do naszego zespołu w Warszawie i Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielna/y Księgowa/y

Zakres obowiązków:

  • ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (m.in. dekretowanie, rozliczanie i księgowanie dokumentów kosztowych, podróży służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych),
  • weryfikacja poprawności dokumentacji zdarzeń gospodarczych pod kątem podatkowym,
  • rozliczanie sald należności, zobowiązań, wyjaśnianie nieprawidłowości w tym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń z zakresu podatku VAT, CIT (w tym sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  • przygotowywanie sprawozdań GUS oraz JPK,
  • kontakt z organami podatkowymi w zakresie prowadzonej obsługi Klienta,
  • współpraca z Klientami biura w zakresie obiegu dokumentów i wyjaśniania bieżących spraw.

Wymagania:

Poszukujemy kandydata, który:

  • posiada minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • lubi księgowość,
  • posiada komunikatywną znajomość języka angielskiego,
  • posługuje się biegle MS Office,
  • z zaangażowaniem, otwartością i inicjatywą podchodzi do rozwiązywania problemów,
  • z chęcią poszerza wiedzę i zdobywa nowe doświadczenia,
  • posiada umiejętność organizacji pracy własnej i innych,
  • może wykazać się znajomością programu Symfonia (mile widziane).

Oferujemy:

  • poza wynagrodzeniem podstawowym, system premiowania,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju poprzez regularne szkolenia, naukę języków, indywidualne podejście do pracownika.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne