Whoohoo Poland Sp. z o.o.

Samodzielna(y) Księgowa(y) z j. angielskim

Whoohoo Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 5 sie 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Whoohoo jest międzynarodowym ekspertem w zakresie rekrutacji i contractingu inżynierów, specjalistów i menedżerów.

Od 30 lat poszukujemy kandydatów głównie dla branży inżynieryjnej, finansowej, budowlanej, produkcyjnej, IT oraz BPO/SSC.

Whoohoo posiada obecnie 30 oddziałów, zlokalizowanych w 4 krajach i zatrudnia 4 000 osób. Wrocławski zespół Whoohoo Poland tworzy 11 konsultantów, posiadających duże doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i eksperckie. Z powodzeniem realizujemy projekty dla klientów na terenie całego kraju.

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Samodzielna(y) Księgowa(y) z j. angielskim
Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Bieżąca analiza i księgowanie zdarzeń gospodarczych;
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, kompletnością i poprawnością dokumentów;
  • Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji
    do odpowiednich urzędów (opcjonalnie ZUS, PFRON, PIP);
  • Obsługa audytów księgowych i podatkowych, współpraca z instytucjami
    zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, audytorzy itp);
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, prognoz finansowych
    oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń na potrzeby firmy;
  • Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.

Wymagamy:

  • Znajomość języka angielskiego lub niemiecki w stopniu, pozwalającym
    na swobodną komunikację;
  • minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości;
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT, VAT)
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego;
  • Dobra znajomość obsługi programu MS Excel;
  • Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole,
Employment Agency registry number: 14986
Administratorem danych pozyskanych w trakcie procesu rekrutacyjnego jest Whoohoo Poland sp. z o.o. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Przesłanie do nas zgłoszenia rekrutacyjnego będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo cofnięcia wyrażonej zgody. Pełną informacje o przetwarzaniu danych osobowych, znajdą Państwo na stronie www.whoohoo.plw zakładce Polityka Prywatności.

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Samodzielna(y) Księgowa(y) z j. angielskim

Zadania:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Bieżąca analiza i księgowanie zdarzeń gospodarczych;
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, kompletnością i poprawnością dokumentów;
  • Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji
    do odpowiednich urzędów (opcjonalnie ZUS, PFRON, PIP);
  • Obsługa audytów księgowych i podatkowych, współpraca z instytucjami
    zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, audytorzy itp);
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, prognoz finansowych
    oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń na potrzeby firmy;
  • Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.

Wymagamy:

  • Znajomość języka angielskiego lub niemiecki w stopniu, pozwalającym
    na swobodną komunikację;
  • minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości;
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT, VAT)
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego;
  • Dobra znajomość obsługi programu MS Excel;
  • Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole,
Employment Agency registry number: 14986

Ogłoszenie archiwalne