Oferta pracy

Samodzielna/y specjalistka/specjalista ds. administracji biura z językiem niemieckim

WERIN Sp. z o. o.O firmie

  • Harcerzy 3, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

WERIN Sp. z o. o.

Harcerzy 3

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowe rozliczanie kontrahentów i podwykonawców;

  • obsługa i komunikacja z biurem księgowym;

  • nadzorowanie procesu obiegu i digitalizacji dokumentów;

  • organizacja pracy i obsługa sekretariatu (poczta, telefony, kurierzy);

  • planowanie i realizacja zaopatrzenia biurowego;

  • organizacja wydarzeń firmowych (Wigilie, śniadania);

  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi: urzędy, podwykonawcy, partnerzy;

  • doraźne wsparcie działu HR;

  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;

  • wsparcie Zarządu w zakresie analityki wyników finansowych.

Nasze wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w zakresie administracji biura/sekretariatu lub na stanowisku asystenta/asystentki Zarządu;

  • bardzo dobra znajomość pakietu Office i narzędzi Google (szczególnie MS Excel);

  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i optymalizowania swojej pracy;

  • dokładność i terminowość;

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

  • umiejętność pracy w zespole oraz dobrej komunikacji z innymi;

  • znajomość języka niemieckiego.

Mile widziane

  • podstawowa wiedza z zakresu księgowości;

  • podstawowa wiedza z zakresu kadr i płac.

To oferujemy

  • stabilną pracę w strukturach Werin - szukamy kogoś, kto dołączy do nas na dłużej;

  • możliwość rozwoju - damy Ci przestrzeń i potrzebne wsparcie;

  • wpływ na kształtowanie procesów administracyjnych w ramach Project House;

  • dużą dozę swobody, samodzielności i zaufania;

  • otwarty Zespół, który w razie potrzeby wesprze lub zaserwuje merytoryczny feedback;

  • komfortowe stanowisko pracy w naszym nowym biurze - rzut beretem od dużego parku, kawa, owoce, chillout;

  • szkolenia, wyjazdy, imprezy, wyjścia firmowe.

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • inicjatywy dobroczynne

WERIN Sp. z o. o.

Werin to jedna z trzech firm tworząca Project House (Werin, inProjects, Delapark). Razem realizujemy projekty związane z nowymi technologiami, telekomunikacją, budową sieci światłowodowych, wytwarzaniem oprogramowania. Staramy się nieustannie rozwijać i dlatego poszukujemy osoby, która będzie nas wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie obsługi biura i administracji.

W naszym zespole stawiamy na otwartą komunikację i samodzielność przed sztywnymi procedurami i nieustanną kontrolą, więc to, jak pracujesz jest dla nas równie ważne, jak Twoja wiedza.

Przewiń do profilu firmy