Samodzielny konsultant ds. wsparcia powdrożeniowego

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.12.2018
  • Ważna jeszcze 20 dni (do 04.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Solwit to firma informatyczna, specjalizująca się w technologiach ICT, w szczególności w rozwoju i testowaniu oprogramowania aplikacyjnego, systemowego i wbudowanego. Tworzymy i testujemy rozwiązania informatyczne oraz świadczymy usługi programistyczne dla Klientów różnych branż.

    Solwit to połączenie zalet niedużej, elastycznej i przyjaznej firmy z najlepszymi praktykami, stosowanymi w światowych korporacjach. Dotyczy to zarówno systemu zarządzania firmą, jak realizowanych zadań i projektów. Łączymy dojrzałość z kreatywnością, a wysoką kulturę technologiczną i analityczną, z nieszablonowym podejściem do tworzenia rozwiązań. Jest to możliwe dzięki unikatowemu doświadczeniu naszych menedżerów oraz współpracy Solwitu z klientami, reprezentującymi uznane światowe marki.

    Więcej o nas: www.solwit.com

    Dla naszej spółki-córki SolwitEKO poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Samodzielny konsultant ds. wsparcia powdrożeniowego

    Miejsce pracy: Gdańsk
    WYMAGANIA:
    • ogólna wiedza nt. procesów i zagadnień gospodarki odpadami (w zakładach zagospodarowania i w przemyśle)
    • znajomość i umiejętność poruszania się po przepisach i regulacjach z zakresu ochrony środowiska w szczególności gospodarki odpadami
    • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowany zakres: ochrona środowiska)
    • min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży odpadowej
    • doświadczenie w zakresie użytkowania systemów i narzędzi informatycznych, dobra znajomość MS Excel oraz innych aplikacji pakietu MS Office
    • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w ramach procesów wsparcia
    • wysoka komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
    • umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
    OBOWIĄZKI:
    • opieka nad klientami w zakresie pierwszej linii wsparcia użytkowników systemu Envira
    • rozwiązywanie problemów i wsparcie merytoryczne klientów z zakresu gospodarki odpadami w zdefiniowanym procesie wsparcia
    • nadzór i koordynacja realizacji zgłoszeń klientów przez platformę Service-Desk
    • nadzór nad procesem aktualizacji wdrożonego systemu do wymagań prawnych i regulacyjnych
    • śledzenie na bieżąco przepisów prawa i regulacji branżowych (w zakresie ochrony środowiska, w szczególności gospodarki odpadami)
    • definiowanie zadań i koordynacja działań drugiej linii wsparcia (dział oprogramowania)
    • zgłaszanie inicjatyw rozwoju produktu na podstawie informacji uzyskanych od klientów w procesie wsparcia
    • raportowanie danych z procesu wsparcia klientów
    • okresowo: wspieranie działu Marketingu i Sprzedaży
    • okresowo: wspieranie wdrożeń dla nowych klientów

    OFERUJEMY:

    • Ubezpieczenie na życie
    • Owocowe poniedziałki
    • Szkolenia, certyfikaty, kursy
    • Prywatne ubezpieczenie medyczne
    • Darmowy parking
    • Dobry dojazd komunikacją miejską
    • Specjalne miejsca dla rowerów
    • Karta sportowa: multisport / ok system
    • Najnowszy sprzęt
    • Coroczna impreza integracyjna
    Zapraszamy do uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym.

    Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą i uważasz, że spełniasz wymagania rekrutacyjne, wyślij swoje CV za pomocą przycisku Aplikuj.
    Prosimy o dołączenie klauzuli:
    Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Solwit Spółka Akcyjna, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych zgodnie z klauzulą informacyjną podaną przez Solwit S.A. w trakcie procesu rekrutacji, a  także w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.