Oferta pracy

Samodzielny Kontroler Finansowy

Xella Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie rocznego budżetu i kontrola jego realizacji,

  • Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów finansowych Spółki,

  • Przygotowywanie miesięcznych raportów, a także raportów ad hoc na potrzeby Spółki w Polsce i grupy kapitałowej z siedzibą w Niemczech w j. angielskim,

  • Analiza odchyleń i opracowywanie wniosków oraz rekomendacji działań,

  • Przygotowywanie kwartalnych prognoz finansowych,

  • Przygotowywanie analiz finansowych, w tym analiz marży/ rentowności produktów i klientów,

  • Ocena efektywności i rentowności projektów inwestycyjnych wraz z wyciąganiem wniosków,

  • Analiza i interpretacja wskaźników/ KPI w poszczególnych obszarach biznesowych oraz proaktywny udział w ich poprawie.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii / finansów / kontrolingu,

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu minimum 5 lat,

  • Dojrzałej wiedzy zawodowej z obszaru rachunkowości zarządczej i finansowej,

  • Dobrego rozumienia procesów biznesowych, oraz dostrzeganie obszarów do ulepszeń

  • Umiejętność pracy na dużych bazach danych,

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, podstawowa znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,

  • Biegła znajomość pakietu Office (Excel, Word i Power Point),

  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

  • Proaktywność, otwartość na zmianę, nowe wyzwania, projekty,

  • Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy,

  • Odpowiedzialność i skuteczność w dążeniu do celu,

  • Asertywność oraz umiejętność podważenia „status quo” w celu wprowadzenia usprawnień,

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach w organizacji,

  • Umiejętność pracy w roli partnera/ doradcy dla biznesu w obszarze finansowym/ kontrolingu.

  • Znajomość systemu SAP, mile widziane doświadczenie w pracy z TM1

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej

  • Ciekawy i pełen wyzwań zakres zadań, stopniowo zwiększający przejmowaną odpowiedzialność i samodzielność

  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w projektach działowych oraz wsparcia projektów międzynarodowych

  • Pracę w dobrej atmosferze, wśród pracowników, którzy stawiają na relacje i wzajemną współpracę

  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie, opieki medycznej i karnetów sportowo-rekreacyjnych

  • Możliwość udziału w szkoleniach, w tym w zajęciach z j. angielskiego

  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu (w czasie pandemii praca częściowo zdalna).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

Xella Polska Sp. z o.o.

Xella Polska jest liderem energooszczędnych rozwiązań w budownictwie. Producent wysokiej klasy produktów z betonu komórkowego Ytong (najstarszej marki betonu komórkowego na świecie), wyrobów wapienno-piaskowych Silka i mineralnych płyt izolacyjnych Multipor. Dostawca innowacyjnych materiałów budowlanych i usług, w tym prekursorskich na polskim rynku systemów do szybkiej budowy. Wspiera digitalizację w budownictwie, w tym projektowanie w technologii BIM. Obecnie Xella prowadzi produkcję w 11 nowoczesnych zakładach w Polsce, w których z sukcesem wdrożono lean manufacturing. Produkty Ytong, Silka i Multipor sprzedawane są w ok. 1000 punktów dystrybucyjnych w całym kraju oraz eksportuje się je na kraje ościenne (Litwę, Łotwę, Estonię, Ukrainę i Szwecję). W 2020 roku marka Ytong obchodziła 25-lecie obecności w Polsce.

Więcej informacji na stronie: www.ytong-silka.pl

Przewiń do profilu firmy