Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do AJD Studio Jakub Dalek (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez AJD Studio Jakub Dalek danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 36 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 36 miesięcy.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected].

AJD STUDIO Jakub Dalek

Samodzielny Księgowy

AJD STUDIO Jakub DalekO firmie

5000-6000 zł brutto / mies.

AJD STUDIO Jakub Dalek

Jana Ostroroga 34

Wrocław

Ultra-nowoczesna architektura, innowacyjne
rozwiązania, pasja oraz ekologiczne materiały
podsumowane sloganem „Innowacje w zgodzie
z naturą!” najlepiej charakteryzują nasz zgrany zespół.
 
Pod marką A+house skrywa się innowacyjna pracownia
architektoniczna z własnym działem badawczym,
produkcyjnym oraz wykonawczym, która specjalizuje się
w projektowaniu oraz wznoszeniu nowoczesnych,
innowacyjnych budynków szkieletowych, modułowych
oraz hybrydowych w standardzie energooszczędnym
oraz pasywnym.
 
Nasz zespół prowadzi prace badawcze, zgłasza patenty,
wprowadza innowacyjne rozwiązania i wyróżnia się ekologicznym
podejściem stosując „zdrowe” materiały. Wszystkie te starania
zostały dostrzeżone przez internautów i zaowocowały pierwszym
miejscem w kategorii najbardziej innowacyjnej pracowni w Polsce
w konkursie „Innowacje w Architekturze”, organizowanym przez
czasopismo Murator.
 
W marcu 2020 r. znajdziemy się również w magazynie Forbes
w dziale innowacyjnych technologii.
 
W dniu dzisiejszym budynki realizowane przez nas należą do najbardziej
zaawansowanych i innowacyjnych obiektów budowlanych o konstrukcji
drewnianej lub hybrydowej na świecie.
 

Więcej na www.aplushouse.eu

 

Aktualnie tworzymy w naszej firmie stanowisko:

Samodzielnego Księgowego
Miejsce pracy: Wrocław
Szukamy mocnego specjalisty – eksperta i pasjonata w dziedzinie rachunkowości, który realnie wzmocni nasz zespół poprzez swoją wiedzę i angażowanie się w działania firmy.

 
Twoim głównym zadaniem będzie samodzielne prowadzenie księgowości w zakresie KPiR (w tym transakcje zagraniczne) oraz małych spółek z o.o. wraz z terminowym zamknięciem miesiąca, a także prowadzenie administracji kadr i płac dla 20-30 osobowego zespołu. 

Wcześniej jednak ważne będzie skoordynowanie przejęcia całości spraw i zadań od obsługującego nas biura rachunkowego oraz zaproponowanie i wdrożenie u nas systemu księgowego.

Codzienne zadania na tym stanowisku obejmą:

  • bieżącą współpracę z kierownictwem firmy i doradztwo dla nas w kwestiach księgowo-podatkowych, informowanie nas na bieżąco o wszelkich zmianach mających wpływ na naszą firmę;
  • prowadzenie administracji kadr i płac dla 20-30 osób , w tym rozliczanie osób, które pracowały za granicą;
  • kontakt i załatwianie spraw w instytucjach zewnętrznych;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, raportów finansowych i sprawozdań GUS i innych;
  • księgowanie dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem księgowym i podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • przygotowywanie płatności, weryfikacja z białą listą;
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych;
  • sporządzanie dokumentów wewnętrznych (noty, zestawienia, wystawianie faktur sprzedaży pozostałej);
  • archiwizacja dokumentów księgowych.

Szukamy osoby, która:

  • ma minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu KPiR i pełnej księgowości (najchętniej na stanowisku samodzielnej księgowej lub w pracy w biurach rachunkowych);
  • ma ukończone studia wyższe o kierunku finanse i rachunkowość;
  • pasjonuje się księgowością i stale aktualizuje swoją wiedzę;
  • zna i potrafi stosować przepisy prawa podatkowego,
  • zagadnienia kadrowo-płacowe i ZUS nie są jej obce;
  • jest szybka, rzutka, dociekliwa, łatwo kojarzy fakty, a przy tym jest cierpliwa, dokładna i skrupulatna;
  • świetnie, jeśli ma doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie: 5000 - 6000 zł brutto,
  • umowę o pracę (na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony 2 lata, następnie na czas nieokreślony),
  • pracę stałą od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00;
  • wpływ na wybór systemu księgowego,
  • możliwość ukształtowania swojego stanowiska,
  • zadania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,
  • swobodę w działaniu, w przyjaznej atmosferze na odpowiedzialnym i pełnym wyzwań stanowisku.

Przebieg rekrutacji:


Ponieważ budując nasz zespół zawsze szukamy osób, z którymi zwiążemy się na dłużej, do rekrutacji podchodzimy bardzo serio:

  •  w pierwszym kroku poprosimy Cię o wypełnienie kwestionariusza;
  • wybrane osoby zaprosimy do nas na rozmowę i test wiedzy;
  • końcowym etapem będzie spotkanie z szefem firmy.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, koniecznie napisz do nas!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ultra-nowoczesna architektura, innowacyjne
rozwiązania, pasja oraz ekologiczne materiały
podsumowane sloganem „Innowacje w zgodzie
z naturą!” najlepiej charakteryzują nasz zgrany zespół.
 
Pod marką A+house skrywa się innowacyjna pracownia
architektoniczna z własnym działem badawczym,
produkcyjnym oraz wykonawczym, która specjalizuje się
w projektowaniu oraz wznoszeniu nowoczesnych,
innowacyjnych budynków szkieletowych, modułowych
oraz hybrydowych w standardzie energooszczędnym
oraz pasywnym.
 
Nasz zespół prowadzi prace badawcze, zgłasza patenty,
wprowadza innowacyjne rozwiązania i wyróżnia się ekologicznym
podejściem stosując „zdrowe” materiały. Wszystkie te starania
zostały dostrzeżone przez internautów i zaowocowały pierwszym
miejscem w kategorii najbardziej innowacyjnej pracowni w Polsce
w konkursie „Innowacje w Architekturze”, organizowanym przez
czasopismo Murator.
 
W marcu 2020 r. znajdziemy się również w magazynie Forbes
w dziale innowacyjnych technologii.
 
W dniu dzisiejszym budynki realizowane przez nas należą do najbardziej
zaawansowanych i innowacyjnych obiektów budowlanych o konstrukcji
drewnianej lub hybrydowej na świecie.
 

Więcej na www.aplushouse.eu

 

Aktualnie tworzymy w naszej firmie stanowisko:

Samodzielnego Księgowego
Szukamy mocnego specjalisty – eksperta i pasjonata w dziedzinie rachunkowości, który realnie wzmocni nasz zespół poprzez swoją wiedzę i angażowanie się w działania firmy.

 
Twoim głównym zadaniem będzie samodzielne prowadzenie księgowości w zakresie KPiR (w tym transakcje zagraniczne) oraz małych spółek z o.o. wraz z terminowym zamknięciem miesiąca, a także prowadzenie administracji kadr i płac dla 20-30 osobowego zespołu. 

Wcześniej jednak ważne będzie skoordynowanie przejęcia całości spraw i zadań od obsługującego nas biura rachunkowego oraz zaproponowanie i wdrożenie u nas systemu księgowego.

Codzienne zadania na tym stanowisku obejmą:

  • bieżącą współpracę z kierownictwem firmy i doradztwo dla nas w kwestiach księgowo-podatkowych, informowanie nas na bieżąco o wszelkich zmianach mających wpływ na naszą firmę;
  • prowadzenie administracji kadr i płac dla 20-30 osób , w tym rozliczanie osób, które pracowały za granicą;
  • kontakt i załatwianie spraw w instytucjach zewnętrznych;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, raportów finansowych i sprawozdań GUS i innych;
  • księgowanie dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem księgowym i podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • przygotowywanie płatności, weryfikacja z białą listą;
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych;
  • sporządzanie dokumentów wewnętrznych (noty, zestawienia, wystawianie faktur sprzedaży pozostałej);
  • archiwizacja dokumentów księgowych.

Szukamy osoby, która:

  • ma minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu KPiR i pełnej księgowości (najchętniej na stanowisku samodzielnej księgowej lub w pracy w biurach rachunkowych);
  • ma ukończone studia wyższe o kierunku finanse i rachunkowość;
  • pasjonuje się księgowością i stale aktualizuje swoją wiedzę;
  • zna i potrafi stosować przepisy prawa podatkowego,
  • zagadnienia kadrowo-płacowe i ZUS nie są jej obce;
  • jest szybka, rzutka, dociekliwa, łatwo kojarzy fakty, a przy tym jest cierpliwa, dokładna i skrupulatna;
  • świetnie, jeśli ma doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie: 5000 - 6000 zł brutto,
  • umowę o pracę (na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony 2 lata, następnie na czas nieokreślony),
  • pracę stałą od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00;
  • wpływ na wybór systemu księgowego,
  • możliwość ukształtowania swojego stanowiska,
  • zadania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,
  • swobodę w działaniu, w przyjaznej atmosferze na odpowiedzialnym i pełnym wyzwań stanowisku.

Przebieg rekrutacji:


Ponieważ budując nasz zespół zawsze szukamy osób, z którymi zwiążemy się na dłużej, do rekrutacji podchodzimy bardzo serio:

  •  w pierwszym kroku poprosimy Cię o wypełnienie kwestionariusza;
  • wybrane osoby zaprosimy do nas na rozmowę i test wiedzy;
  • końcowym etapem będzie spotkanie z szefem firmy.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, koniecznie napisz do nas!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne