Oferta pracy

Samodzielny/-na Księgowy/-wa

Komunikacja Plus GroupO firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • rzetelne i terminowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,

  • sporządzanie sprawozdań finansowych,

  • sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT),

  • dbałość o właściwy obieg dokumentów oraz informacji,

  • bieżące nadzorowanie dokumentów handlowych,

  • wsparcie merytoryczne dla kadry menedżerskiej,

  • prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych,

  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, banki).

Nasze wymagania

  • masz minimum 4-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości, mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym

  • ukończyłeś/-łaś wyższe studia kierunkowe: finanse, ekonomia, księgowość,

  • bardzo dobrze znasz przepisy ustawy o rachunkowości oraz aktualne przepisy podatkowe (PIT, CIT, VAT),

  • potrafisz sporządzać deklaracje podatkowe i sprawozdania finansowe oraz raporty na potrzeby wewnętrzne,

  • doskonale znasz standardy sporządzania sprawozdań finansowych,

  • sprawnie poruszasz się w środowisku MS Office (w szczególności Excel),

  • cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy własnej – terminowość, rzetelność i skrupulatność,

  • jesteś zaangażowany/-na i aktywna w działaniu.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • kawa / herbata

  • napoje

  • karty przedpłacone

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Kafeteria MyBenefit

  • opieka psychoterapeutyczna w czasie pandemii

Komunikacja Plus Group

Jesteśmy zespołem e-commerce grupy K+, która specjalizuje się w platformach marketplace, z dużym naciskiem na Amazon. Szukamy do zespołu obsługującego klienta z branży kosmetycznej, osoby która ma doświadczenie w prowadzaniu sprzedaży na Amazonie. Jeśli wiesz jak ustawić konto Vendora czy Sellera, potrafisz dodać Basic content, A+ i stworzyć Brand Store, to jesteś osobą której szukamy.

Zależy nam na ludziach, którzy koncentrują się na wynikach, na zbudowaniu efektywnej sprzedaży, na optymalizacji kontentu a Amazon to ich świat.

Mamy świetny zespół, pracujemy dużo zdalnie i szukamy ludzi którzy naprawdę lubią to co robią!

Przewiń do profilu firmy