Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Samodzielny pracownik ds. prawno–podatkowych w Zespole Obsługi Inwestora

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.O firmie

  • Trzy Lipy 3
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.

Trzy Lipy 3

Gdańsk

Kim jesteśmy?

  • Działamy na rzecz wzrostu gospodarczego regionu poprzez tworzenie atrakcyjnych warunków do rozwoju przedsiębiorczości, napływ nowych inwestycji i tworzenia nowych miejsc pracy.
  • Stanowimy część Polskiej Strefy Inwestycji, działając na terenie województwa pomorskiego i kujawsko – pomorskiego. Pełnimy rolę regionalnego centrum obsługi inwestorów i koordynatora udzielania pomocy publicznej.
  • Stawiamy na rozwój innowacyjnej gospodarki i przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem sektora wysokich technologii.
  • Prowadzimy działalność w obszarze szkolnictwa branżowego: inicjujemy porozumienia pomiędzy uczelniami, szkołami, przedsiębiorcami samorządami oraz instytucjami okołobiznesowymi.
  • Zarządzamy Gdańskim Parkiem Naukowo – Technologicznym oraz Bałtyckim Portem Nowych Technologii.
Samodzielny pracownik ds. prawno–podatkowych w Zespole Obsługi Inwestora

 

Główne zadania ?

  • Pomoc  w realizacji  projektów inwestycyjnych - gromadzenie danych dot. inwestorów.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji o wsparciu.
  • Sporządzenie projektów umów, kompletowanie dokumentacji do aktów notarialnych.
  • Analiza podatkowych rozliczeń dla przedsiębiorców działających w Polskiej Strefie Inwestycji.
  • Kontrola działalności podmiotów gospodarczych działających na podstawie zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej lub decyzji o wsparciu.
  • Wsparcie procesów wewnętrznych Spółki.

Czego oczekujemy ?

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, ewentualnie V rok studiów na powyższych kierunkach.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Podstawowej wiedzy z zakresu zwolnień z podatku dochodowego oraz postępowania administracyjnego.
  • Zdolności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność i chęć pracy w zespole.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office Word, Excel, PowerPoint.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista i punktualność, zaangażowanie w wykonywane zadania, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i pozytywne nastawienie do zadań zawodowych, gotowość do podróży służbowych.

Co oferujemy ?

  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji oraz dostęp do treści edukacyjnych.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport.
  • Atrakcyjny finansowo pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia ?

  • CV.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne