Oferta pracy

KRAFC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Samodzielny specjalista ds. marketingu

KRAFC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Tychy

    Tychy, śląskie
  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 29 sty 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, przygotowywanie strategii i przeprowadzanie działań promocyjnych bezpośrednich oraz internetowych

  • Prowadzenie działań SEO, SEM oraz Google Ads

  • Zarządzanie budżetem marketingowym

  • Prowadzenie stron internetowych przy użyciu narzędzi marketingu online, takich jak: Google AdWords, Facebook Ads, Google Search Console oraz zasad SEO i SEM oraz biegłość w analizie ich wyników

  • Budowanie i realizowanie strategii rozwoju marki w social mediach wraz z obecnym zespołem

  • Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych w zespole

  • Bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja

  • Analiza rynku i konkurencji

  • Koordynacja stron internetowych oraz rozwój narzędzi lead generation i marketing automation i innych

  • Współpraca z innymi działami firmy oraz kontrahentami, m.in.: programistami, grafikami, agencjami itp.

  • Poszukiwanie i kreowanie nisz rynkowych oraz wsparcie innych działów w aktywnej sprzedaży usług firmy

  • Obsługa programów i aplikacji stworzonych dla firmy, służących do komunikacji z klientami

  • Współpraca z już istniejącym zespołem marketingowym.

Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w obszarze marketingu, w obszarze sprzedaży usług edukacyjnych.

  • Znajomość narzędzi marketingu online, takich jak: Google AdWords, Facebook Ads, Google Search Console oraz zasad SEO i SEM oraz biegłość w analizie ich wyników

  • Znajomość zagadnień social media oraz platform społecznościowych i wykorzystanie ich do osiągnięcia wyników sprzedażowych.

  • Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Innowacyjność, zainteresowanie najnowszymi technologiami i motywacja do pogłębiania wiedzy zawodowej

  • Samodzielność, kreatywność i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów wizerunkowych marki,

  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office oraz programów graficznych

  • „Lekkie pióro”, copywriting, gwarantujące tworzenie skutecznych treści, umiejętności interpersonalne oraz znajomość metod sprzedażowych będą dodatkowymi atutami

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w miarę osiąganych rezultatów,

  • dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów i uczestnictwo w projektach ogólnopolskich,

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • premie zależne od osiąganych rezultatów oraz benefity pozapłacowe,

  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy.