
Samodzielny specjalista ds. marketingu
KRAFC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie
Tychy
Tychy, śląskie- Ważna jeszcze 10 dnido: 29 sty 2021
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
Planowanie, przygotowywanie strategii i przeprowadzanie działań promocyjnych bezpośrednich oraz internetowych
Prowadzenie działań SEO, SEM oraz Google Ads
Zarządzanie budżetem marketingowym
Prowadzenie stron internetowych przy użyciu narzędzi marketingu online, takich jak: Google AdWords, Facebook Ads, Google Search Console oraz zasad SEO i SEM oraz biegłość w analizie ich wyników
Budowanie i realizowanie strategii rozwoju marki w social mediach wraz z obecnym zespołem
Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych w zespole
Bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja
Analiza rynku i konkurencji
Koordynacja stron internetowych oraz rozwój narzędzi lead generation i marketing automation i innych
Współpraca z innymi działami firmy oraz kontrahentami, m.in.: programistami, grafikami, agencjami itp.
Poszukiwanie i kreowanie nisz rynkowych oraz wsparcie innych działów w aktywnej sprzedaży usług firmy
Obsługa programów i aplikacji stworzonych dla firmy, służących do komunikacji z klientami
Współpraca z już istniejącym zespołem marketingowym.
Nasze wymagania
Minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w obszarze marketingu, w obszarze sprzedaży usług edukacyjnych.
Znajomość narzędzi marketingu online, takich jak: Google AdWords, Facebook Ads, Google Search Console oraz zasad SEO i SEM oraz biegłość w analizie ich wyników
Znajomość zagadnień social media oraz platform społecznościowych i wykorzystanie ich do osiągnięcia wyników sprzedażowych.
Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Innowacyjność, zainteresowanie najnowszymi technologiami i motywacja do pogłębiania wiedzy zawodowej
Samodzielność, kreatywność i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów wizerunkowych marki,
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office oraz programów graficznych
„Lekkie pióro”, copywriting, gwarantujące tworzenie skutecznych treści, umiejętności interpersonalne oraz znajomość metod sprzedażowych będą dodatkowymi atutami
To oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w miarę osiąganych rezultatów,
dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów i uczestnictwo w projektach ogólnopolskich,
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
premie zależne od osiąganych rezultatów oraz benefity pozapłacowe,
wszystkie niezbędne narzędzia pracy.