Oferta pracy

Samodzielny Specjalista ds. Zakupów / Purchase Coordinator

LSJ HR GROUP

  • dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta, międzynarodowej produkcji otwierającej swój zakład w Łodzi, poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko obszaru zakupów. Będziesz mieć okazję tworzenia pierwszego oddziału firmy o zasięgu i działalności globalnej w Polsce! Osoba ta będzie wykonywała codzienne taktyczne funkcje zaopatrzenia z dostawcami, tworzyła i wspierała inicjatywy oszczędności kosztów oraz utrzymywała relacje z dostawcami.

Samodzielny Specjalista ds. Zakupów / Purchase CoordinatorNumer ref.: Miejsce pracy: Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Zarządzanie zapasami zarządzaj stanami magazynowymi zgodnie z ustalonymi celami i co miesiąc raportuj stan stanów magazynowych dla przypisanego portfela
  • Utrzymywanie, przygotowywanie i zwalnianie zamówień zakupu w celu wsparcia bieżących dostaw materiałów, w tym kontrakty długoterminowe
  •  Przeglądanie potwierdzeń zamówień dostawców pod kątem dokładności
  • Koordynacja działań niedoborowych i przyspieszonych z dostawcami. Upewnij się, że zakupiono wymagane komponenty, aby spełnić wymagania harmonogramu produkcji. Rozwiąż problem i podejmij działania naprawcze w razie potrzeby
  •  Ustawianie i utrzymywanie parametrów planowania elementów systemu MRP (czasy realizacji, minimalne ilości zamówień, zapasy bezpieczeństwa, punkty ponownego zamawiania itp.)
  • Negocjowanie umów z dostawcami
  • Uczestniczenie w codziennych przeglądach materiałów i produkcji
  • Analiza bieżących trendów w wydatkach i pomaganie w identyfikacji potencjalnych inicjatyw oszczędnościowych
  • W razie potrzeby przygotowywanie raportów z zamówień dla wyższej kadry kierowniczej

Koniecznie wyślij swoje CV jeśli posiadasz:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zakupach w sektorze przemysłu produkcyjnego z nastawieniem na zarządzanie dostawcami, negocjacje i strategie oszczędnościowe
  • Dobrą znajomość języka angielskiego
  • Dobre umiejętności negocjacyjne i rozwiązywania problemów
  • Wysoki poziom umiejętności informatycznych, zwłaszcza Excel
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Silne poczucie koncentracji na kliencie i pracy zespołowej
  • Znajomość metod i procedur zakupowych

Mile widziane:

  • Kwalifikacje w zakresie biznesu, zarządzaniu materiałami, zarządzaniu łańcuchem dostaw lub pokrewne

W zamian gwarantujemy Ci:

  • Możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia nowego zakładu, pierwszego w Polsce
  • Wiele bardzo satysfakcjonujących wyzwań i możliwość realnego wpływania na kreowanie polityki i kultury organizacyjnej
  • Satysfakcjonujące i rozwijające szkolenia
  • Pracę w firmie o ugruntowanych wartościach, nastawioną na poprawę życia ludzi i środowiska
  • Udział w procesie transferu procesów z innych krajów
  • Wieloletnią współpracę i rozwój wraz z rozwojem organizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o ofercie, zapraszamy do Aplikowania! Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim
 
 
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne