Oferta pracy

SAP Hybris Administrator

HRK S.A.

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Miesięczne raporty dotyczące klientów oraz linii zamówień wprowadzonych przez sklep internetowy,

  • Administracja systemu - dodawanie, usuwanie, zmiana materiałów do SAP Hybris, konwersja hierarchii produktów,

  • Testowanie nowych pozycji dla sklepu internetowego oraz utrzymanie jego skrzynki pocztowej,

  • Szkolenie nowych pracowników w zakresie SAP Hybris i tworzenie filmów instruktażowych,

  • Omówienie z SE co jest potrzebne do zwiększenia liczby klientów wchodzących przez sklep internetowy,

  • Codzienna współpraca z europejskim działem SAP.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie zawodowe w pracy z programem SAP Hybris (np. w obszarze obsługi klienta, zarządzania katalogami produktów i sklepami internetowymi, e-commerce),

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,

  • Znajomość SAP Commerce SmartEdit oraz narzędzi MS Office,

  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • Możliwość pracy w 100% zdalnej,

  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Przyjazną atmosferę pracy,

  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

HRK S.A.

Zespół HRK SSC/BPO specjalizuje się w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w całej Polsce. Współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami z całego świata i wspieramy naszych klientów w budowaniu struktur organizacji od podstaw, przekształcaniu ich w centra kompetencyjne oraz w realizacji pojedynczych rekrutacji.

Zespół realizuje pełne spektrum projektów - od poziomu entry level, poprzez stanowiska specjalistyczne, managerskie oraz dyrektorskie (executive search). Posiadamy duże doświadczenie w rekrutacji na stanowiska w obszarze: finanse and księgowość, HR, operacje, obsługa klienta, czy helpdesk.

Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment & Development Center), budowanie ścieżek kariery, a także usługi z zakresu employer brandingu oraz obsługi kadr i płac.

Przewiń do profilu firmy