Ta oferta pracy jest nieaktualna od 842 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

SAP Super User

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 2015-05-06

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
SAP Super User
Gliwice
NR REF.: 1056441
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy IT o niemieckim kapitale, która prężnie rozwija się na rynku polskim od prawie 20 lat, poszukujemy Specjalistów ds. wsparcia technicznego na stanowisko SAP SUPER USER.

Specjalista ds. wsparcia SAP będzie odpowiedzialny za rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników SAP w obszarze modułów SD i MM, a także przygotowywanie propozycji usprawnień, nowych procesów i zmian. Ponadto, SAP Super User będzie brał udział w przygotowywaniu i dostarczaniu szkoleń dla międzynarodowych klientów.

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego, ze względu na obsługę klientów i użytkowników głównie niemieckojęzycznych. Co więcej, Specjaliści ds. wsparcia technicznego powinni odznaczać się dobrą znajomością SAP’a i MS Offica. Ze względu na częste szkolenia, kandydaci powinni być gotowi do odbywania regularnych podróży służbowych na terenie Polski i Niemiec w wymierzę 30-50% czasu pracy.

Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony, międzynarodowe środowisko pracy, pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie), liczne szkolenia w obszarze rozwoju umiejętności technicznych i miękkich (w tym dofinansowanie nauki j. obcych), a także przyjazną atmosferę pracy wraz z licznymi warsztatami i imprezami integracyjnymi.

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym rozwojem zawodowym prześlij swoje aktualne cv w języku angielskim poprzez przycisk Aplikuj.

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego, ze względu na obsługę klientów i użytkowników głównie niemieckojęzycznych. Co więcej, Specjaliści ds. wsparcia technicznego powinni odznaczać się dobrą znajomością SAP’a i MS Offica. Ze względu na częste szkolenia, kandydaci powinni być gotowi do odbywania regularnych podróży służbowych na terenie Polski i Niemiec w wymierzę 30-50% czasu pracy.

Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony, międzynarodowe środowisko pracy, pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie), liczne szkolenia w obszarze rozwoju umiejętności technicznych i miękkich (w tym dofinansowanie nauki j. obcych), a także przyjazną atmosferę pracy wraz z licznymi warsztatami i imprezami integracyjnymi.

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym rozwojem zawodowym prześlij swoje aktualne cv w języku angielskim poprzez przycisk Aplikuj.




Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."



www.hays.pl

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się