Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1356 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

SAP Super User

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    SAP Super User
    Gliwice
    NR REF.: 1056441
    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy IT o niemieckim kapitale, która prężnie rozwija się na rynku polskim od prawie 20 lat, poszukujemy Specjalistów ds. wsparcia technicznego na stanowisko SAP SUPER USER.

    Specjalista ds. wsparcia SAP będzie odpowiedzialny za rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników SAP w obszarze modułów SD i MM, a także przygotowywanie propozycji usprawnień, nowych procesów i zmian. Ponadto, SAP Super User będzie brał udział w przygotowywaniu i dostarczaniu szkoleń dla międzynarodowych klientów.

    Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego, ze względu na obsługę klientów i użytkowników głównie niemieckojęzycznych. Co więcej, Specjaliści ds. wsparcia technicznego powinni odznaczać się dobrą znajomością SAP’a i MS Offica. Ze względu na częste szkolenia, kandydaci powinni być gotowi do odbywania regularnych podróży służbowych na terenie Polski i Niemiec w wymierzę 30-50% czasu pracy.

    Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony, międzynarodowe środowisko pracy, pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie), liczne szkolenia w obszarze rozwoju umiejętności technicznych i miękkich (w tym dofinansowanie nauki j. obcych), a także przyjazną atmosferę pracy wraz z licznymi warsztatami i imprezami integracyjnymi.

    Jeśli jesteś zainteresowany dalszym rozwojem zawodowym prześlij swoje aktualne cv w języku angielskim poprzez przycisk Aplikuj.

    Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego, ze względu na obsługę klientów i użytkowników głównie niemieckojęzycznych. Co więcej, Specjaliści ds. wsparcia technicznego powinni odznaczać się dobrą znajomością SAP’a i MS Offica. Ze względu na częste szkolenia, kandydaci powinni być gotowi do odbywania regularnych podróży służbowych na terenie Polski i Niemiec w wymierzę 30-50% czasu pracy.

    Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony, międzynarodowe środowisko pracy, pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie), liczne szkolenia w obszarze rozwoju umiejętności technicznych i miękkich (w tym dofinansowanie nauki j. obcych), a także przyjazną atmosferę pracy wraz z licznymi warsztatami i imprezami integracyjnymi.

    Jeśli jesteś zainteresowany dalszym rozwojem zawodowym prześlij swoje aktualne cv w języku angielskim poprzez przycisk Aplikuj.




    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."



    www.hays.pl