Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    Wszystkie oferty

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Piaseczno, mazowieckie 12.12.2018

    Opis stanowiska: ścisła współpraca z partnerami zagranicznymi (właścicielami marek dystrybuowanych) w kontekście działań marketingowych planowanie i realizacja aktywności marketingowych współtworzenie i realizacja rocznego budżetu dla...

  • o firmie

    Piaseczno, mazowieckie 12.12.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zarządzanie podległą marką, przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, wdrażanie działań CRM, tworzenie i kontrolę budżetu marketingowego, ścisłą współpracę z działem...

  • o firmie

    Moszna-Parcela (pow. pruszkowski), mazowieckie 11.12.2018

    Główne obowiązki: tworzenie miesięcznych planów produkcyjnych, odpowiedzialność za tworzenie codziennego planu produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem oraz planem miesięcznym, wyliczanie poziomu zapasów materiałów i surowców, zamawianie materiałów i...

  • o firmie

    Piaseczno, Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Opis stanowiska: Monitorowanie rozliczenia i rozliczanie kontraktów handlowych z głównymi klientami Sporządzanie bieżących raportów i analiz na potrzeby Grupy Kapitałowej Uczestniczenie w procesie zamknięcia okresów rozliczeniowych (miesięczne,...

  • o firmie
    3 lokalizacje 04.12.2018

    Zakres zadań: aktywna sprzedaż produktów La Prairie w powierzonych perfumeriach, profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami marki, udzielanie informacji o produktach , bycie ambasadorem marki! dbanie o odpowiednią ekspozycję produktową...

  • o firmie

    warmińsko-mazurskie 22.11.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za obsługę klientów sieciowych i klientów rynku tradycyjnego, w tym za: realizację wyznaczonych planów sprzedaży i dystrybucyjnych, dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów, budowanie i...