Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Scaffolding & Hoists Sales Manager
Ramirent S.A. O firmie
opolskie
- Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
Poszukujemy Kandydata na stanowisko:
SCAFFOLDING & HOISTS SALES MANAGER
Miejsce pracy: województwa mazowieckie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie
Rodzaj pracy: mobilna
Numer referencyjny: SHSM/SOL
Rodzaj pracy: mobilna
Numer referencyjny: SHSM/SOL
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
W zakresie sprzedaży:
- Rozwój projektów w oparciu o duże ośrodki miejskie w zakresie wynajmu rusztowań i dźwigów
- Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży w oparciu o portfele klientów, budowanie długoterminowych relacji
- Planowanie i organizowanie działań handlowych
- Opracowywanie analiz sprzedażowych i raportowanie
- Negocjowanie z kluczowymi klientami warunków kontraktów, zawieranie umów i nadzór nad ich realizacją
- Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego w zarządzanych obszarach
- Monitorowanie działań konkurencji
W zakresie działalności operacyjnej:
-
Zarządzanie pracą podległych pracowników (ok. 5-10 osób) i podwykonawców
-
Optymalizacja procesów i procedur w zakresie działalności operacyjnej
-
Nadzór i optymalizacja kosztów działalności operacyjnej
-
Prowadzenie szkoleń dla personelu bezpośrednio odpowiedzialnego za obsługę klientów
WYMAGANIA:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży rusztowaniowej min. 3 lata
- Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem rozproszonym min. 3 lata
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej
- Doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z klientem
- Znajomość branży budowlanej oraz produktów rusztowania i dźwigi budowlane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Doskonała organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność
- Wysoka kultura osobista i chęć rozwoju zawodowego
MILE WIDZIANE:
- Znajomość prawa cywilnego i handlowego
- Uprawnienia konstrukcyjno-budowalne
OFERUJEMY:
- Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu
- Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
- Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
- Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
Kliknij w przycisk APLIKUJ, a przesłać swoje CV na to stanowisko.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066) przy ul. Świerczewskiej 3, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres najbliższych 12 miesięcy."
Przed aplikacją prosimy o zapoznanie się z:
- Klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji
- Polityką ochrony danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę
Ogłoszenie archiwalne