Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Scaffolding & Hoists Sales Manager

Ramirent S.A. O firmie

  • opolskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
 
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
 
Poszukujemy Kandydata na stanowisko:
SCAFFOLDING & HOISTS SALES MANAGER
Miejsce pracy: województwa mazowieckie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie
Rodzaj pracy: mobilna
Numer referencyjny: SHSM/SOL
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
W zakresie sprzedaży:
  • Rozwój projektów w oparciu o duże ośrodki miejskie w zakresie wynajmu rusztowań i dźwigów
  • Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży w oparciu o portfele klientów, budowanie długoterminowych relacji
  • Planowanie i organizowanie działań handlowych
  • Opracowywanie analiz sprzedażowych i raportowanie
  • Negocjowanie z kluczowymi klientami warunków kontraktów, zawieranie umów i nadzór nad ich realizacją
  • Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego w zarządzanych obszarach
  • Monitorowanie działań konkurencji
W zakresie działalności operacyjnej:
  • Zarządzanie pracą podległych pracowników (ok. 5-10 osób) i podwykonawców
  • Optymalizacja procesów i procedur w zakresie działalności operacyjnej
  • Nadzór i optymalizacja kosztów działalności operacyjnej
  • Prowadzenie szkoleń dla personelu bezpośrednio odpowiedzialnego za obsługę klientów

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży rusztowaniowej min. 3 lata
  • Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem rozproszonym min. 3 lata
  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej
  • Doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z klientem
  • Znajomość branży budowlanej oraz produktów rusztowania i dźwigi budowlane
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Doskonała organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista i chęć rozwoju zawodowego

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość prawa cywilnego i handlowego
  • Uprawnienia konstrukcyjno-budowalne

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu
  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
Kliknij w przycisk APLIKUJ, a przesłać swoje CV na to stanowisko.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066)  przy ul. Świerczewskiej 3, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres najbliższych 12 miesięcy."

Przed aplikacją prosimy o zapoznanie
się z:

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy