Oferta pracy

SHSM/SOL
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066) przy ul. Świerczewskiej 3, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres najbliższych 12 miesięcy."
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Ramirent S.A.

Scaffolding & Hoists Sales Manager

Ramirent S.A.O firmie

  • opolskie

    opolskie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 24 mar 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój projektów w oparciu o duże ośrodki miejskie w zakresie wynajmu rusztowań i dźwigów

  • Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży w oparciu o portfele klientów, budowanie długoterminowych relacji

  • Planowanie i organizowanie działań handlowych

  • Opracowywanie analiz sprzedażowych i raportowanie

  • Negocjowanie z kluczowymi klientami warunków kontraktów, zawieranie umów i nadzór nad ich realizacją

  • Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego w zarządzanych obszarach

  • Monitorowanie działań konkurencji

  • Zarządzanie pracą podległych pracowników (ok. 5-10 osób) i podwykonawców

  • Optymalizacja procesów i procedur w zakresie działalności operacyjnej

  • Nadzór i optymalizacja kosztów działalności operacyjnej

  • Prowadzenie szkoleń dla personelu bezpośrednio odpowiedzialnego za obsługę klientów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży rusztowaniowej min. 3 lata

  • Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem rozproszonym min. 3 lata

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)

  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych

  • Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej

  • Doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z klientem

  • Znajomość branży budowlanej oraz produktów rusztowania i dźwigi budowlane

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Doskonała organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność

  • Wysoka kultura osobista i chęć rozwoju zawodowego

Mile widziane

  • Znajomość prawa cywilnego i handlowego

  • Uprawnienia konstrukcyjno-budowalne

To oferujemy

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku

  • Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu

  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych

  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach

  • Bogaty pakiet benefitów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • wyprawka szkolna

  • dopłaty do wczasów i kolonii dla dzieci

Ramirent S.A.

Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!

Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.