Oferta pracy

Segment Manager

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • W ramach swoich zadań:

  • wdrażasz politykę akwizycyjną oraz politykę relacyjną dla klientów banku

  • rekomendujesz, opracowujesz i wdrażasz procesy z zakresu zwiększania wartości klienta

  • przygotowujesz prezentacje, analizy i raporty z zakresu realizowanych działań

  • wspierasz Zespół w tworzeniu strategii akwizycyjnej i wdrażaniu kampanii marketingowych

Nasze wymagania

  • To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • masz 4 lata doświadczenia w obszarze marketingu, sprzedaży, utrzymania/rozwoju klienta

  • dobrze znasz trendy konsumenckie

  • masz wiedzę z zakresu zarządzania relacjami z klientem

  • znasz działania akwizycyjne konkurencji i produkty bankowe

  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

  • jesteś zorientowany biznesowo, komunikatywny i samodzielny

To oferujemy

  • umowę o pracę na czas określony 2 lata

    • Benefity

    • dofinansowanie zajęć sportowych

    • prywatna opieka medyczna

    • dofinansowanie szkoleń i kursów

    • ubezpieczenie na życie

    • możliwość pracy zdalnej

    • zniżki na firmowe produkty i usługi

    • brak dress code’u

    • gry wideo w pracy

    • strefa relaksu

    • program rekomendacji pracowników

    • inicjatywy dobroczynne

    • wellbeing

    Etapy rekrutacji
    1

    Selekcja CV

    2

    Wywiad telefoniczny

    3

    Rozmowa rekrutacyjna

    Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

    W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

    Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

    Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Mamy również tytuł Forbes Poland’s Best Employers - nasz bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców wg Forbes. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

    Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

    Przewiń do profilu firmy

    Twój Zespół

    Współpracujemy z wieloma jednostkami w Banku, kreujemy i dbamy o politykę pozyskiwania i utrzymywania relacji z Klientami poprzez przygotowanie odpowiednich akcji mających na celu m.in. wzrost lojalności klientów oraz zwiększanie liczby klientów.

    Cenimy sobie zaangażowanie, odpowiedzialność i poczucie humoru.

    Jeśli dodatkowo potrafisz myśleć i działać zwinnie oraz jesteś nastawiony na doskonalenie procesów i działań, którymi się zajmujesz to właśnie na Ciebie czekamy!

    Programy dla pracowników

    • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

    • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

    • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

    • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

    • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.