reklama

Praca sekretarka - asystentka biura zarządu, Polska

Mamy dla Ciebie 5 ofert
    • Warszawa
    ZADANIA: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach, obsługa sekretariatu, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, ścisła współpraca z działem księgowym, redagowanie pism służbowych oraz...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Miejsce pracy - Warszawa Wilanów Zawady Opis stanowiska: prowadzenie Biura współpraca z Zarządem współpraca z biurem księgowym oraz firmami kurierskimi dystrybucja, archiwizacja i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów przygotowywanie pism,...
    opublikowana: 9 stycznia 2019
    • Katowice
    Oferta skierowana jest do ambitnych osób, które wspomogą Zarząd oraz pracowników GLC w ramach obsługi administracyjnej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą na www.glc.pl Poszukujemy osób otwartych, energicznych i zaangażowanych,...
    opublikowana: 7 stycznia 2019
    • Białystok
    Asystentka zarządu w międzynarodowej firmie z branży płytek ceramicznych. Do zadań tej osoby należy: nadzór nad realizacją oraz wcielaniem w życie idei zarządu zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów, między Zarządem, a pozostałymi działami....
    opublikowana: 3 stycznia 2019
    • Opole
    obsługa klienta biznesowego (B2B) akwizycja nowych klientów doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów przygotowywanie ofert handlowych realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka planowanie spotkań...
    opublikowana: 20 grudnia 2018
reklama