reklama

Praca sekretarka - asystentka biura, Polska

Mamy dla Ciebie 10 ofert
    • Katowice
    Oferta skierowana jest do ambitnych osób, które wspomogą Zarząd oraz pracowników GLC w ramach obsługi administracyjnej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą na www.glc.pl Poszukujemy osób otwartych, energicznych i zaangażowanych,...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Lesznowola (pow. piaseczyński)
    Zakres obowiązków: Kompleksowa organizacja podróży Prezesa ( loty, przejazdy, hotele, transport, restauracje, ubezpieczenie, materiały do zabrania w podróż), rozliczanie delegacji Zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    WYMAGANIA: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie na stanowisku sekretarskim w kancelarii prawnej, umiejętność bezwzrokowego...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZADANIA: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach, obsługa sekretariatu, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, ścisła współpraca z działem księgowym, redagowanie pism służbowych oraz...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Legnica
    Zakres obowiązków: Pomoc pracownikom w sprawach organizacyjno – administracyjnych Dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji Obsługa maila ogólnego Obsługa stałych klientów wg kompetencji Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Miejsce pracy - Warszawa Wilanów Zawady Opis stanowiska: prowadzenie Biura współpraca z Zarządem współpraca z biurem księgowym oraz firmami kurierskimi dystrybucja, archiwizacja i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów przygotowywanie pism,...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Kraków
    Poszukujemy osoby, której powierzymy: obsługę dokumentacji, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizację korespondencji oraz dokumentów koordynację obiegu dokumentów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wystawiane i przyjmowanie...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska Wsparcie pracy biura, obsługa bieżących spraw administracyjnych Dbanie o powierzchnię biurową i zaopatrzenie Koordynację obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Dbanie o prawidłowy przebieg informacji w firmie Aktywna...
    opublikowana: 7 stycznia 2019
    • Poznań
    Zakres obowiązków: wykonywanie zleceń wynikających z bieżących potrzeb firmy i klientów bieżąca obsługa sekretariatu przyjmowanie interesantów i rozmów telefonicznych prowadzenie terminarzy i obsługa spotkań z klientami ewidencjonowanie...
    opublikowana: 4 stycznia 2019
    • Ruda Śląska
    Co będziesz robić? rejestrować oraz wprowadzać do systemu faktury i pisma, a także dbać o właściwy obieg dokumentów, wspierać przepływ informacji wewnątrz firmy, pomagać przy organizacji pracy Zarządu, wspierać pracę Działu Administracji,...
    opublikowana: 27 grudnia 2018
reklama