reklama

Praca sekretarka - asystentka biura, Polska

Mamy dla Ciebie 20 ofert
    • Poznań
    Przewidywany zakres obowiązków: obsługa administracyjna bieżącej działalności kancelarii, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji, obsługa administracyjna prowadzonych spraw, obsługa spotkań, utrzymanie porządku w sekretariacie, inne...
    opublikowana: 22 sierpnia 2019
    • Głogowo (pow. toruński)
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: obsługa sekretariatu przygotowywanie pism pierwszy kontakt z gośćmi i klientami firmy, w tym zagranicznymi organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych zaopatrzenie biura w...
    opublikowana: 22 sierpnia 2019
    • Słupsk
    Osoba zatrudniona na stanowisku asystentki / asystenta Zarządu będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Spółki; Organizację i koordynację spotkań biznesowych; Prowadzenie kontaktów zewnętrznych; Bieżącą obsługę...
    opublikowana: 22 sierpnia 2019
    • Tychy
    Zakres obowiązków: Zapewnianie sprawnego funkcjonowania Biura, zaopatrzenie w artykuły biurowe, Koordynacja sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji oraz obsługa rozmów telefonicznych Prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań,...
    opublikowana: 21 sierpnia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, wsparcie procesów biznesowych w firmie, obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych, przyjmowanie gości firmy i dbanie o wizerunek firmy,...
    opublikowana: 21 sierpnia 2019
    • Zielona Góra
    Obowiązki: Kompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikami Organizacja podroży służbowych oraz...
    opublikowana: 20 sierpnia 2019
    • Warszawa
    Do zakresu Twojej odpowiedzialności należeć będzie pomoc w organizowaniu i zarządzaniu pracą biura oraz usprawnianie pracy zarządu , w tym: zarządzanie dokumentami firmowymi (skanowanie, archiwizacja, wysyłka, obieg faktur, współpraca z...
    opublikowana: 20 sierpnia 2019
    • Aleksandrów Łódzki
    Opis stanowiska: zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, łączenie telefonów od kontrahentów z poszczególnymi pracownikami firmy, koordynacja obiegu korespondencji (przychodzącej i wychodzącej), sporządzanie pism i dokumentacji, pomoc w...
    opublikowana: 20 sierpnia 2019
    • Poznań
    Przewidywany zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Odbieranie telefonów Obsługa spotkań Zarządzanie rezerwacjami Sali konferencyjnej Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych Zarządzanie firmą sprzątającą...
    opublikowana: 19 sierpnia 2019
    • Warszawa
    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi: odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem, służenie pomocą innym pracownikom Kancelarii w ich zadaniach, organizacja pracy sekretariatu i Kancelarii; łączenie rozmów telefonicznych,...
    opublikowana: 16 sierpnia 2019
reklama