reklama

Praca sekretarka biura zarządu, Polska

Mamy dla Ciebie 10 ofert
    • Warszawa
    Miejsce pracy - Warszawa Wilanów Zawady Opis stanowiska: prowadzenie Biura współpraca z Zarządem współpraca z biurem księgowym oraz firmami kurierskimi dystrybucja, archiwizacja i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów przygotowywanie pism,...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Ruda Śląska
    Obowiązki: obsługa recepcji (telefoniczna, mailowa), organizacja spotkań i obsługa gości, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie, dbałość o...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Chcemy Ci zaproponować: • możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie działającej zgodnie z najwyższymi standardami, • pracę w biurze w Centrum Warszawy z korzystnym dojazdem ze wszystkich dzielnic miasta, • korzystne godziny pracy (pon.-czw.:...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Kompleksowa obsługa Sekretariatu Spółki. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich archiwizowanie. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji....
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: obsługa telefoniczna sekretariatu, udzielanie wstępnej informacji o związku wstępna analiza ofert – udzielanie odpowiedzi koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej obsługa gości / spotkań wykonywanie bieżących...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Poznań
    Twoja praca będzie polegać na: organizacji i obsługi spotkań biznesowych Zarządu oraz kadry managerskiej, zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów w sekretariacie, organizowaniu i rozliczaniu podróży/spotkań służbowych Zarządu, współpracy z...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska pracy Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura, m.in. za: koordynację działań sekretariatu i jego sprawne funkcjonowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, zamawianie i...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZADANIA: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach, obsługa sekretariatu, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, ścisła współpraca z działem księgowym, redagowanie pism służbowych oraz...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Katowice
    Oferta skierowana jest do ambitnych osób, które wspomogą Zarząd oraz pracowników GLC w ramach obsługi administracyjnej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą na www.glc.pl Poszukujemy osób otwartych, energicznych i zaangażowanych,...
    opublikowana: 7 stycznia 2019
    • Ruda Śląska
    Co będziesz robić? rejestrować oraz wprowadzać do systemu faktury i pisma, a także dbać o właściwy obieg dokumentów, wspierać przepływ informacji wewnątrz firmy, pomagać przy organizacji pracy Zarządu, wspierać pracę Działu Administracji,...
    opublikowana: 27 grudnia 2018
reklama