Ta oferta pracy jest nieaktualna od 271 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sekretarka - Asystentka biura

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Asystent
  • 15.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy kancelarią świadczącą kompleksowe doradztwo prawne uwzględniające potrzeby branż,
    w których działają nasi klienci. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Sekretarka/Asystentka biura
    Miejsce pracy: Szczecin

    Zakres obowiązków:

    • Zapewnienie sprawnego i profesjonalnego funkcjonowania recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii;
    • Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów kancelarii;
    • Zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji;
    • Prowadzenie kalendarza oraz organizacja spotkań;
    • Wspieranie prac administracyjnych kancelarii;
    • Archiwizacja dokumentów;
    • Wystawianie dokumentów finansowych;
    • Samodzielna realizacja zleconych projektów;


    Wymagania:

    • ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
    • dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole
    • wysokie zdolności komunikacyjne
    • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
    • praktyczna znajomość pakietu MS Office
    • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie


    Oferujemy stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się kancelarii, możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych oraz dużą samodzielność działania.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku Aplikuj, zamieszczając w tytule hasło: „sekretarka”. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
    aplikuj

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."