Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sekretarka - Asystentka biura

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Asystent
  • 15.01.2018

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Jesteśmy kancelarią świadczącą kompleksowe doradztwo prawne uwzględniające potrzeby branż,
w których działają nasi klienci. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Sekretarka/Asystentka biura
Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnego i profesjonalnego funkcjonowania recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii;
  • Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów kancelarii;
  • Zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji;
  • Prowadzenie kalendarza oraz organizacja spotkań;
  • Wspieranie prac administracyjnych kancelarii;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Wystawianie dokumentów finansowych;
  • Samodzielna realizacja zleconych projektów;


Wymagania:

  • ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
  • dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole
  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie


Oferujemy stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się kancelarii, możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych oraz dużą samodzielność działania.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku Aplikuj, zamieszczając w tytule hasło: „sekretarka”. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
aplikuj

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."