Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sekretarka - Asystentka Dyrektora ds. Medycznych

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny MegrezO firmie

  • Edukacji 102
    Tychy, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez

Edukacji 102

Tychy

Megrez Sp. z o.o. – Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Tychach jest jedną z największych placówek medycznych w regionie. Udziela kompleksowych świadczeń medycznych na kilkunastu oddziałach szpitalnych oraz w zakładach diagnostycznych. Priorytetem dla Szpitala jest najlepsza jakość opieki nad pacjentem oraz wysokie standardy organizacyjne, co potwierdza akredytacja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i certyfikacja ISO. 

Poszukujemy obecnie Sekretarki, który dołączy do naszego zespołu i będzie tworzyć z nami nowoczesną i zachowująca wysokie standardy placówkę medyczną. 

Sekretarka - Asystentka Dyrektora ds. Medycznych

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to wspieranie Dyrektora ds. Medycznych w realizacji bieżących zadań, w szczególności:

  • Prowadzenie kalendarza oraz organizowanie spotkań zgodnie z wytycznymi;
  • Odpowiedzialność za prawidłowy obieg informacji i dokumentów w ramach Sekretariatu Dyrektora;
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach Dyrektora;
  • Bieżąca komunikacja i współpraca z ordynatorami, kierownikami komórek oraz podległym Dyrektorowi personelem medycznym;
  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, harmonogramów i informacji;
  • Kompleksowa obsługa kancelaryjna i wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych;
  • Prowadzenie ewidencji, tworzenie raportów, protokołów, zestawień, prezentacji;
  • Przygotowanie projektów pism, notatek, porozumień, umów itp. dokumentów;
  • Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku Sekretarki lub Asystentki Zarządu;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Sprawna obsługa pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych;
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów;
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów służbowych i budowaniu relacji zawodowych ze współpracownikami;
  • Odporność na stres i asertywność;
  • Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia,  w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem w dobrej atmosferze;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

 

Zapraszamy do składania aplikacji!

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne