Oferta pracy

Sekretarka - Asystentka Zarządu

Polski Holding Nieruchomości S.A.

  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Polski Holding Nieruchomości S.A.

aleja Jana Pawła II 12

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie sekretariatu Zarządu

  • prowadzenie terminarza spotkań, konferencji, narad i innych spotkań służbowych Członków Zarządu

  • obsługa telefoniczna i mailowa

  • organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

  • przygotowywanie kopii dokumentów na potrzeby Członków Zarządu w związku z posiedzeniami organów Spółki

  • organizowanie podróży służbowych Członków Zarządu

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji i przepływ informacji w firmie

  • obsługa korespondencji przychodzącej w systemie workflow

  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i opisywanie faktur za te usługi

  • inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

  • obsługa komputera: dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

  • wysoki poziom kultury osobistej

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • komunikatywność, skrupulatność i umiejętność pracy w zespole

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie z osobami o dużym doświadczeniu zawodowym

  • przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy

  • stabilne warunki zatrudnienia i benefity pracownicze

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Polski Holding Nieruchomości S.A.

Spółka Polski Holding Nieruchomości S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Nieruchomości, zajmująca się wynajmem powierzchni biurowych oraz obrotem nieruchomościami.

Przewiń do profilu firmy