Oferta pracy

Sekretarka

WŁODZIMIERZ NATKANIECO firmie

WŁODZIMIERZ NATKANIEC

Dulęby 5

Katowice

Jesteśmy firmą z 30 letnią tradycją, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Sekretarki

Najważniejsze zadania:

  • Bieżąca obsługa sekretariatu
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • Tworzenie pism
  • Organizacja spotkań z klientami
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenia zawodowe na stanowisku sekretarki lub asystentki biura
  • Umiejętność redagowania pism
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i biura
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • Samodzielności oraz dokładności w wykonywanych zadaniach
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultury osobista i umiejętność zachowania dyskrecji
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Posiadanie prawa jazdy kat.B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie obecnej 30 lata na rynku
  • Podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych umiejętności w firmie z dużym potencjałem rozwoju
  • Pracę w przyjaznym i otwartym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt za pomocą przycisku 'Aplikuj teraz' lub poprzez kontakt telefoniczny (pod przyciskiem).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy