Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sekretarka

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-01-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sekretarka
    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres obowiązków:

    • organizacja pracy sekretariatu,
    • wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego,
    • wsparcie procesów biznesowych w firmie,
    • obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych,
    • przyjmowanie gości firmy i dbanie o wizerunek firmy,
    • zarządzanie sprawnym obiegiem dokumentów firmy,
    • zarządzanie fakturami i umowami oraz wspołpraca z księgowym,
    • przygotowywanie spotkań pod względem organizacyjnym.

    Wymagania:

    • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
    • komunikatywność i umiejętność budowania relacji z innymi,
    • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
    • umiejętność sprawnej obsługi urządzeń biurowych (fax, ksero, skaner, centralka telefoniczna) – dodatkowy atut.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • stabilność zatrudnienia,
    • atrakcyjne wynagrodzenie.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.