Rödl & Partner

Sekretarka / Pracownik sekretariatu

Rödl & PartnerO firmie

Rödl & Partner

Górki 7

Poznań

logo fotografia
Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 50 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.
Sekretarka / Pracownik sekretariatu
miejsce pracy: Poznań

Oferujemy

  • pracę w kameralnym i zgranym zespole
  • pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną oraz program dodatkowych świadczeń pracowniczych – karta Multisport lub Platforma Kafeteryjna
  • 2 dni w roku dodatkowo wolne od firmy
  • wspólne świętowanie sukcesów pracowników oraz ważnych wydarzeń firmowych
  • szkolenia e-learnigowe Campus
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • miłą atmosferę w pracy

Poszukiwane kompetencje

  • wyższe wykształcenie – mile widziane 
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziana
  • znajomość MS Office
  • dostępność w pełnym wymiarze godzin
  • rozwinięte zdolności interpersonalne i pozytywna postawa
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i samodzielność - dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków 
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji – mile widziane

Zakres obowiązków

Obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu biura i strefy gości, w tym m.in.:
  • przyjmowanie gości odwiedzających firmę
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy przy pierwszym kontakcie z Klientem
  • kompleksowa obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja, przesyłki)
  • obsługa urządzeń biurowych
Wsparcie administracyjne Pracowników w tym m.in.:
  • organizowanie oraz obsługa spotkań
  • koordynacja przepływu informacji
  • wsparcie w organizowaniu podróży służbowych
  • współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
nagrody
Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 50 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.
Sekretarka / Pracownik sekretariatu

Zakres obowiązków

Obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu biura i strefy gości, w tym m.in.:
  • przyjmowanie gości odwiedzających firmę
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy przy pierwszym kontakcie z Klientem
  • kompleksowa obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja, przesyłki)
  • obsługa urządzeń biurowych
Wsparcie administracyjne Pracowników w tym m.in.:
  • organizowanie oraz obsługa spotkań
  • koordynacja przepływu informacji
  • wsparcie w organizowaniu podróży służbowych
  • współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy

Poszukiwane kompetencje

  • wyższe wykształcenie – mile widziane 
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziana
  • znajomość MS Office
  • dostępność w pełnym wymiarze godzin
  • rozwinięte zdolności interpersonalne i pozytywna postawa
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i samodzielność - dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków 
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji – mile widziane

Oferujemy

  • pracę w kameralnym i zgranym zespole
  • pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną oraz program dodatkowych świadczeń pracowniczych – karta Multisport lub Platforma Kafeteryjna
  • 2 dni w roku dodatkowo wolne od firmy
  • wspólne świętowanie sukcesów pracowników oraz ważnych wydarzeń firmowych
  • szkolenia e-learnigowe Campus
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • miłą atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy