Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sekretarka - Recepcjonistka

ARTEO DEVELOPMENT sp. z o.o.

3 5003 700 brutto / mies.
  • Opole, opolskie

  • ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Deweloper poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko sekretarki. Firma zrealizowała już takie inwestycje jak Osiedle Nowe Chabry, Osiedle Wodna Nuta i Apartamenty Wodna Nuta w Opolu oraz Osiedle Skarbowców we Wrocławiu. Aktualnie jest w trakcie przygotowań do nowej inwestycji zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Opolu, która rozpocznie się w III kwartale 2021 r.

Sekretarka - Recepcjonistka

Poszukujemy sekretarki! Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawy administracyjne firmy: prawidłowy obieg dokumentów, sekretariat oraz wsparcie działu kadrowego. Ze względu na szeroki zakres obowiązków kandydatki powinny być doskonale zorganizowane, samodzielne oraz przyzwyczajone do wielozadaniowości.

Zakres Obowiązków:

  • rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów,
  • profesjonalne podejmowanie gości w sekretariacie,
  • sporządzanie i wysyłka pism,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów, współpraca z biurem rachunkowym,
  • koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej, dostawców usług porządkowych, remontowych i innych,
  • obsługa i koordynacja kalendarza spotkań,
  • obsługą systemu do ewidencji faktur i dokumentów magazynowych,
  • obsługa biura oraz prowadzenie spraw administracyjnych,
  • zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe, spożywcze i inne,
  • wsparcie zarządu w codziennych obowiązkach.

Wymagania:

  • dostępność: od zaraz,
  • profesjonalizm i komunikatywność w relacjach z klientem,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • mile widziane doświadczenie z podobnym zakresem obowiązków,
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word oraz Excel),
  • uporządkowanie i umiejętności pracy z wieloma zadaniami,
  • wielozadaniowość, samodzielność, komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • przyjacielską atmosferę w zgranym zespole,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • stałą pracę w stabilnej firmie,
  • stały czas pracy i brak nadgodzin.

Ogłoszenie archiwalne