Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sekretarka / Recepcjonistka

KKLW WIERZBICKI I WSPÓLNICY sp.k.O firmie

  • Twarda 2
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

KKLW WIERZBICKI I WSPÓLNICY sp.k.

Twarda 2

Warszawa

 

Jesteśmy polską kancelarią prawną, doskonale rozumiejącą potrzeby oraz możliwości lokalnego rynku i jednocześnie oferującą międzynarodowy standard usług. Pracujemy dla największych polskich i zagranicznych firm, dla sektora publicznego i samorządów.

Prawo jest naszą pasją. Myślimy i pracujemy niestereotypowo, więc znajdujemy rozwiązania tam, gdzie inni rozłożyli ręce. Z każdym Klientem pracujemy inaczej, dostosowujemy się do jego potrzeb i wymagań. Mamy unikalne doświadczenie biznesowe, które pozwala nam poznać i zrozumieć cele oraz model biznesowy naszych Klientów.

 

Sekretarka / Recepcjonistka

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie zleceń prawników współpracujących wynikających z bieżących potrzeb kancelarii i klientów,
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz wysyłka listów na poczcie,
  • obsługa klientów w zakresie powiadamiania o otrzymaniu przez kancelarię poczty przychodzącej, umawianie / potwierdzanie spotkań wspólników i prawników,
  • współorganizowanie szkoleń (materiały inf., prezentacje),
  • organizowanie wyjazdów na konferencje / seminaria zagraniczne,
  • aktualizacja materiałów informacyjnych – ulotek, broszur kancelarii,
  • zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,
  • prace sekretarskie – wyszukiwanie dokumentów w aktach, drukowanie, skanowanie.

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie w Kancelarii Prawniczej,
  • doświadczenie w pracy w sekretariacie lub recepcji,
  • umiejętność poprawnego redagowania pism,
  • biegła obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • dyspozycyjność, staranność i dokładność,
  • inicjatywa i zdolność szybkiego uczenia się,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.

Oferujemy:

  • pracę w godzinach 11:00 – 19:00,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy,
  • pakiet medyczny po 3-miesięcznym okresie próbnym,
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach LEGAL ENGLISH,
  • pyszną kawę i owocowe środy ;)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy