Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sekretarka/Sekretarz w biurze architektonicznym

MACIEJ KOZAK ARCHITEKTURA I GRAFIKAO firmie

3 0003 600 brutto / mies.
  • Felicjanek 10
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa zlecenie
  • Część etatu
  • Specjalista

MACIEJ KOZAK ARCHITEKTURA I GRAFIKA

Felicjanek 10

Kraków

Sekretarka/Sekretarz w biurze architektonicznym

Pracownia architektoniczna, obsługująca głównie klientów zagranicznych (w języku angielskim i francuskim), poszukuje osoby na stanowisko – Sekretarka/Sekretarz w biurze architektonicznym.

Pracownia dostarcza rozwiązania techniczne do nietypowych projektów architektonicznych, rysunki architektoniczne i projekty głównie dla klientów zagranicznych – UK, USA, EU, AU. Na ten moment tworzymy sześcioosobowy, międzynarodowy zespół, a w związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby, która dołączy do nas i przejmie obowiązki związane z zarządzaniem biurem, organizacją pracy, pomocą w porządkowaniu dokumentacji w języku francuskim, oraz wesprze nas w zakresie obsługi fakturowania i rozliczeń. Osoba ta będzie zatrudniona na stanowisku Sekretarka/Sekretarz.

www.mkozakarch.pl

office: Felicjanek10/13, KRAKÓW, PL, EU

www.linkedin.com/in/maciej-krzysztof-kozak-architecture-CAD-handdrawings-services

Sekretarka/Sekretarz w biurze architektonicznym

Miejsce pracy: zdalnie/Kraków

Wymiar pracy: ½ etatu, 20 godzin tygodniowo

Rodzaj umowy: umowa zlecenie

Praca głównie w j. angielskim – wymagana biegła znajomość, dokumenty księgowe przeważnie w języku polskim, korespondencja z klientami w języku angielskim i francuskim, praca w małym międzynarodowym zespole w biurze architektonicznym.

Zadania

  • prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów

  • dbanie o efektywny przepływ informacji i prawidłową komunikację

  • obsługa korespondencji na koncie Upwork, Linkedin etc.

  • pomoc w kontakcie, korespondencji i prowadzeniu dokumentacji w języku francuskim

  • prowadzenie kalendarza spotkań

  • przygotowanie faktur do wysłania do księgowości

  • opracowywanie tabeli z godzin pracy dla poszczególnych zleceń i pracowników

  • przygotowanie szablonów umów i rachunków do umów dla pracowników

  • obsługa licencji używanych w pracowni programów

  • przygotowywanie zleceń przelewów i pilnowanie dat przelewów, w tym ZUS i US

  • przygotowywanie faktur sprzedażowych na podstawie umów i tabelek

  • wysyłanie faktur do klientów

  • pilnowanie terminów płatności ze strony klientów

  • obsługa konta Linkedin – generowanie treści, promocja

  • obsługa plików i serwera Dropbox’a

  • prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentów

  • realizowanie zapytań o przesłanie konkretnych archiwalnych plików od klientów

Wymagania:

  • doskonała znajomość j. Angielskiego

  • znajomość j. Francuskiego

  • doskonała obsługa komputera, pakietów programów biurowych (szczególnie pakiet Office – Word, Excel) oraz programów do zarządzania plikami (np. Dropbox)

  • umiejętność prowadzenia formalnej korespondencji firmowej

  • samodzielność i umiejętność organizowania pracy, umiejętności organizacyjne

  • podstawowa wiedza z zakresu księgowości

  • dokładność, pragmatyzm, profesjonalizm

  • komunikatywność, otwartość na współpracę wewnątrz zespołu, dynamiczność i chęć do wykazywania inicjatywy w stosunku do powierzonych zadań

  • ciekawość świata i podejmowanie nowych wyzwań, generowanych przez specyfikę międzynarodowej współpracy

  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży architektonicznej, inżynierii, budowlanej, technicznej lub pokrewnej, a z uwagi na specyfikę biura, mile widziana umiejętność czytania rysunków technicznych

  • mile widziana znajomość programów graficznych

Oferujemy:

  • w pełni pracę zdalną

  • elastyczne godziny pracy, możliwość dopasowania harmonogramu pracy do indywidualnych potrzeb – swobodne rozplanowanie 20 godzin pracy w ramach godzin w dniach roboczych

  • możliwość nabycia nietypowego doświadczenia zawodowego

  • doświadczenie w pracy z zagranicznymi projektami i specyficzną kulturą pracy w USA/UK/AU i krajach EU

  • pracę w małym, międzynarodowym i zaprzyjaźnionym zespole, tworzącym przyjemną atmosferę i wysoką kulturę pracy

Ogłoszenie archiwalne