PCWO

Sekretarka w kancelarii prawnej

PCWOO firmie

PCWO

Świętego Leonarda 7

Kielce

top

W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Kielce

Kancelaria prawna szuka osoby na stanowisko SEKRETARKA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do biura w wersji papierowej,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • rozdzielanie przyjętej poczty,
  • udzielanie informacji (telefonicznie i bezpośrednio) klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz prowadzenie terminarza spotkań,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Biura w materiały biurowe,
  • wsparcie w przygotowywaniu/ edycji dokumentów,

Wymagamy:

  • mile widziana miła aparycja i reprezentatywność,
  • czynne prawo jazdy kat.B,
  • biegła obsługa komputera w szczególności obsługi programów MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista,
  • punktualność, odpowiedzialność, zaangażowanie i własna inicjatywa w realizacji powierzanych obowiązków,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych (wyżywienie, karnety na siłownię),

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikuj z dopiskiem w tytule maila nazwy stanowiska.


Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w powyższym formularzu oraz załączonych plikach (CV lub list motywacyjny), a także we wszystkich zgromadzonych materiałach pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Sekretarka w kancelarii prawnej

Kancelaria prawna szuka osoby na stanowisko SEKRETARKA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do biura w wersji papierowej,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • rozdzielanie przyjętej poczty,
  • udzielanie informacji (telefonicznie i bezpośrednio) klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz prowadzenie terminarza spotkań,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Biura w materiały biurowe,
  • wsparcie w przygotowywaniu/ edycji dokumentów,

Wymagamy:

  • mile widziana miła aparycja i reprezentatywność,
  • czynne prawo jazdy kat.B,
  • biegła obsługa komputera w szczególności obsługi programów MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista,
  • punktualność, odpowiedzialność, zaangażowanie i własna inicjatywa w realizacji powierzanych obowiązków,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych (wyżywienie, karnety na siłownię),

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikuj z dopiskiem w tytule maila nazwy stanowiska.


Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w powyższym formularzu oraz załączonych plikach (CV lub list motywacyjny), a także we wszystkich zgromadzonych materiałach pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych.

Ogłoszenie archiwalne