Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySekretarz Gminy Łochów
Urząd Miejski w ŁochowieO firmie
Łochów, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Pracodawca nie wymaga CV
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Łochowa
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Sekretarz Gminy Łochów w Urzędzie Miejskim w Łochowie
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach,
o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych; - niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- obywatelstwo: polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, prawo;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, kodeksu wyborczego, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz zagadnień merytorycznych zawartych w aktach prawnych, które, na co dzień są związane
ze stanowiskiem; - umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
- samodzielność, komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres;
- umiejętność: zarządzania zasobami ludzkimi, kierowania zespołem, delegowania zadań, dobrej organizacji pracy;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność;
- biegła znajomość obsługi komputera;
- prawo jazdy kat. B.
- Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
- nadzór nad organizowaniem pracy Urzędu w tym dbałość o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów, bezpieczne i higieniczne warunki pracy;
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów legislacyjnych w Urzędzie;
- wdrażanie nowych technik i metod pracy Urzędu;
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń
oraz innych informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy; - koordynowanie sprawami związanymi z wyborami, referendami, konsultacjami
oraz spisami powszechnymi i rolnymi; - koordynowanie spraw związanych z kontrolą w Urzędzie;
- koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem obrad sesji Rady Miejskiej;
- koordynowanie pracy praktykantów i stażystów w Urzędzie;
- dokonywanie poświadczeń, zgodności z oryginałem dokumentów na potrzeby spraw prowadzonych przez Urząd;
- poświadczanie własnoręczności podpisów złożonych w jego obecności zgodnie z odrębnymi przepisami;
- sporządzanie testamentu allograficznego na podstawie art. 595 KC;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków na działanie Urzędu;
- reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
- współdziałanie z Radą, Kierownictwem Urzędu, komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury i jednostkami pomocniczymi Gminy w wykonaniu zadań Burmistrza;
- rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu;
- nadzorowanie wdrażania i popularyzacji rozwiązań e-administracja;
- podpisywanie umów podczas nieobecności Burmistrza i Zastępcy;
- dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza;
- nadzór pracy Referatu Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego oraz
Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy;
- praca przy komputerze poniżej/ powyżej 4 godzi;
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka, telefon, xero, skaner;
- fizyczne warunki pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym, używanie samochodu do celów służbowych;
- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca na stanowisku kierowniczym, decyzyjnym, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej;
- Urząd Miejski w Łochowie zastrzega możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony a następnie na czas nieokreślony;
- kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy;
- Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy;
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np.
o ukończonych kursach, szkoleniach itp.); - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy Łochów” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łochowie
w Biurze Obsługi Mieszkańca lub pocztą na adres: Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, do dnia 31.03.2021 r. do godziny 17:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
- Dane osobowe - klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119, poz. 1 z 04.05.2016 r.) informuję, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Łochowa, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Marka Cendrowskiego który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: [email protected]ochow.pl
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji,w szczególności w celu oceny Pana/Pani kwalifikacji zawodowych, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku,
na które Pan/Pani aplikuje.
Podstawą prawną przetwarzania są: art. 6 ust. 1 lit. c), RODO - ustawa o pracownikach samorządowych, przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze – w zakresie danych określonych w szczególności w art. 22¹ kodeksu pracy. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – w zakresie danych kontaktowych i innych prywatnych danych podanych dodatkowo.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i organy uprawnione przepisami prawa.
- Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego
w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane
na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - Ma Pan/Pani prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody, wniesienia skargi na przetwarzanie danych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem. - Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych kontaktowych/dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Pana/Panią na ich przetwarzanie.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.
- Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną
z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego. - Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 31.04.2021r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia
o kwalifikacji do poszczególnych etapów. - Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Łochowie przy Alei Pokoju 75, 07-130 Łochów.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 25 64 37 885.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną
Ogłoszenie archiwalne