Sekretarz/-ka z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego

SANDECO S. A.O firmie

  • Rudna Mała (pow. rzeszowski)

    podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Sandeco Spółka Akcyjna

Grupa kapitałowa z siedzibą w Rudnej Małej (branża produkcyjna) poszukuję kandydatów na stanowisko:

Sekretarka z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Rudna Mała (pow. rzeszowski)

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,
  • prowadzenie korespondencji firmowej,
  • dbanie o zaopatrzenie biura,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz koordynacja przepływu informacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • organizacja i obsługa spotkań,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia kierunkowego,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
  • dobrej znajomości programów pakietu MS Office,
  • dobrej organizacji pracy,
  • zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej,
  • miłego, pogodnego usposobienia.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w młodym, prężnym i profesjonalnym zespole.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj Teraz.


Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zm.).”

Sandeco Spółka Akcyjna

Grupa kapitałowa z siedzibą w Rudnej Małej (branża produkcyjna) poszukuję kandydatów na stanowisko:

Sekretarka z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,
  • prowadzenie korespondencji firmowej,
  • dbanie o zaopatrzenie biura,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz koordynacja przepływu informacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • organizacja i obsługa spotkań,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia kierunkowego,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
  • dobrej znajomości programów pakietu MS Office,
  • dobrej organizacji pracy,
  • zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej,
  • miłego, pogodnego usposobienia.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w młodym, prężnym i profesjonalnym zespole.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj Teraz.


Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zm.).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy