Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sekretarz / Sekretarka

Kancelaria Prawna Meritum Katarzyna Jaskuła

3 0005 000 / mies. (zal. od umowy)
  • 28 Czerwca 1956 r. 406
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Kancelaria Prawna Meritum Katarzyna Jaskuła

28 Czerwca 1956 r. 406

Poznań

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i licznymi ofertami stałej współpracy poszukujemy wykwalifikowanego pracownika sekretariatu / administracji, który charakteryzuje się doskonałą organizacją pracy i z zaangażowaniem sumiennie wykonuje swoje obowiązki.

Kancelaria Prawna współpracująca z wykwalifikowanymi prawnikami oferuje stałą bądź jednorazową obsługę prawną, osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych. Nasz zespół tworzą doświadczeni adwokaci i radcy prawni, co gwarantuje wysoką jakość usług oraz najwyższy stopień profesjonalizmu. Obsługujemy kilkuset klientów w całej Polsce i za granicą.

Sekretarz / Sekretarka

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • skrupulatne uzupełnianie kalendarza Google (wpisywanie terminów rozpraw i pism),
  • skanowanie pism przychodzących pocztą polską oraz porządkowanie ich w teczkach (1-15 listów dziennie),
  • wrzucanie pism ze skrzynki mailowej od sądów i klientów (praca na dysku Google),
  • przygotowywanie bieżącej korespondencji do instytucji i klientów oraz wysyłka pocztą tradycyjną (1-15 listów dziennie),
  • bieżąca korespondencja mailowa i telefoniczna z urzędami oraz klientami,
  • przygotowywanie dokumentów na spotkania dla Pani mecenas (teczki z umowami, akta etc.),
  • organizacja substytucji na rozprawy i posiedzenia (wysyłanie maili oraz wrzucanie sprawozdań po zakończonych czynnościach),
  • dbanie o porządek w kancelarii (np. opróżnianie zmywarki).

Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy odpowiednie przeszkolenie, szczegółowe omówienie obowiązków, a także wsparcie merytoryczne pracowników kancelarii.

OD KANDYDATÓW WYMAGAMY:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane osoby po studiach administracja / zarządzanie)
  • minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doskonałej organizacji pracy, samodyscypliny oraz zaangażowania,
  • zdecydowania, bycia zawziętym i nieustępliwym,
  • umiejętności pracy pod presją czasu (niekiedy wykonywanie kilku rzeczy na raz),
  • dyspozycyjności (często trzeba zostać po godzinach - płatne + 50%)
  • zainteresowanie prawem będzie dodatkowym atutem.

Jeżeli nie spełniasz niektórych warunków, a posiadasz wyżej wymienione cechy i uważasz, że idealnie nadajesz się na to stanowisko, przyjdź na rozmowę i nas przekonaj, a być może zatrudnimy właśnie Ciebie.

OFERUJEMY:

  • konkurencyjne wynagrodzenie + premie (uzależnione od doświadczenia, chęci do pracy, zaangażowania),
  • stałe zatrudnienie od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnego etatu,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej w całej Polsce (ponad 40 placówek w samym Poznaniu, Luxmed, Certus itp. dostęp do wszystkich lekarzy specjalistów),
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
  • miłą atmosferę (wzajemnie wsparcie oraz pomoc zespołu).

Ogłoszenie archiwalne