Ta oferta pracy jest nieaktualna od 159 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-03-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zagajewski & Skowron Kancelaria Prawna S.C.

    Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania:

    • bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu,
    • nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów,
    • weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów,
    • aktualizacja informacji w bazach danych,
    • rozliczenia klientów,
    • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów,
    • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego.

    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w kancelarii prawnej,
    • znajomość pakietu Microsoft Office,
    • znajomość języka angielskiego – poziom średniozaawansowany,
    • umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
    • operatywność, samodzielność, komunikatywność oraz zaangażowanie.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne, stabilne warunki zatrudnienia,
    • świetną atmosferę pracy w młodym zespole,
    • pracę w ścisłym centrum Warszawy, przy metrze Nowy Świat-Uniwersytet.

    Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie aplikacji zatytułowanej "Sekretarz/Sekretarka", zawierającej CV ze zdjęciem, Państwa oczekiwania finansowe w formule „na rękę” oraz możliwy termin rozpoczęcia pracy.

    Prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.