Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    senior brand manager - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 14.06.2018

    Obowiązki: samodzielne tworzenie i realizowanie kampanii marketingowych, które będą angażować graczy na całym świecie (we współpracy z zespołem deweloperskim), opracowywanie skutecznych rozwiązań marketingowych, które zachwycą graczy i będą miały...

  • Warszawa, mazowieckie 14.06.2018

    Jest to stanowisko, na którym będziesz: Rozwijać i wprowadzać nową markę Samodzielnie opracowywać i wdrażać strategię kierowaną do konsumentów i profesjonalistów Wdrażać i koordynować aktywności: - mediowe (w tym Digital i Social Media) -...

  • Warszawa, mazowieckie 14.06.2018

    Jest to stanowisko, na którym będziesz: Odpowiadać za tworzenie i wdrażanie strategii długoterminowych oraz rocznych planów marketingowych marki Planować i zarządzać budżetem marketingowym Inicjować wprowadzanie nowych rozszerzeń produktów...

  • Warsaw, mazowieckie 14.06.2018

    The role contributes to powerful brand building and generates strong business results through: Contributing to achieving agreed business objectives and sustainable and profitable growth of PepsiCo Beverages business. Contributing to development...

  • 12 - 15 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 14.06.2018

    Dla naszego klienta, właściciela lifestylowych marek, poszukujemy kreatywnej, samodzielnej i zaangażowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie, rozwój i planowanie aktywności marketingowych dla marki lokalnej. Do głównych obowiązków...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA: wsparcie rozwoju strategii marki zgodnie ze strategią portfela rozwijanie planów długo- i krótkoterminowych marki zgodnie ze strategią przygotowanie i koordynacja...