Senior Brand Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 12.03.2019
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 11.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Senior Brand Manager

    Location: Warsaw

    Output and Accountabilities

    • support the development of the brand strategy in line with the portfolio strategy
    • developing long-term and short-term plans for the brand in accordance with the strategy
    • preparation and coordination of integrated marketing projects in the field of ATL and BTL (including creating advertisements) 
    • cooperation with marketing agencies (from brief to implementation of activity)
    • cooperation with the Trade Marketing, Sales and Finance departments
    • analysis of the brand's results and the effects of the projects carried out
    • managing the brand's budget in accordance with the annual plan

    Competence Requirements

    • Passion for brand marketing
    • Minimum 8 years of brand management, including at least 3 years in an independent role of brand management, welcome additionally in an advertising agency
    • Experience in working with advertising and / or event agencies
    • Higher education
    • Very good command of spoken and written English and Polish
    • Ability to strategic thinking
    • Experience in team management and ability to motivate and develop the team
    • Ability to plan and organize own work and the team
    • Ability to manage complex projects
    • Highly developed interpersonal and communication skills
    • Analytical thinking skills, including proficiency in the use of consumer knowledge data

    We offer

    • Interesting, challenging job in one of the biggest FMCG companies in Poland
    • Access to modern solutions and professional, dynamic working environment
    • Openness to your ideas and the ability to implement own solutions
    • Competitive salary and benefits
    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.