Senior Business Controller (for Commerce department)

Allegro

  • Żelazna 51/53, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Allegro

Żelazna 51/53

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz współpracować z osobami zarządzającymi danym obszarem biznesowym, będąc dla nich Partnerem Biznesowym i dając im wsparcie swoją wiedzą finansową oraz zdolnościami analitycznymi przy podejmowaniu kluczowych decyzji

  • Będziesz uczestniczyć w tworzeniu planów strategicznych, rocznych budżetów oraz forecastów obszarów biznesowych, a także zajmiesz się analizą realizacji założonych planów

  • Twoja praca będzie polegała m.in. na kalkulowaniu oraz monitorowaniu głównych wskaźników (KPI’s) danego obszaru biznesowego w Allegro, analizowaniu odchyleń, ich przyczyn, jak i dawaniu rekomendacji odnośnie wcześniej przeanalizowanych danych w celu poprawy wyników

  • Będziesz brać udział w przygotowaniu analiz rentowności dla projektów i działań inwestycyjnych, a także w ocenie takich planów i projektów z finansowego punktu widzenia

  • Weźmiesz aktywny udział w procesach związanych z zamknięciem miesiąca / kwartału / roku, we współpracy z działem księgowości oraz działami finansowymi z Grupy (przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy, tworzenie rezerw, weryfikacja poprawności wyników)

Nasze wymagania

  • Masz min. 5 letnie doświadczenie w obszarze analityki finansowej / biznesowej / controllingu zdobyte w dużych, dynamicznych organizacjach lub w firmach zajmujących się doradztwem biznesowym (advisory, audit)

  • Posiadasz wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym / finansowym lub matematycznym

  • Pracowałaś/eś na takich narzędziach jak: MS Excel, SAP, SQL, Tableau, Data Studio lub masz wysoką gotowość do ich szybkiej nauki

  • W przystępny sposób potrafisz wytłumaczyć i zaprezentować dane finansowe osobom na bardzo różnym poziomie zarządzania oraz przełożyć wyniki przeprowadzonych analiz na rekomendacje biznesowe

  • Koncentrujesz się na wyznaczonych celach, proaktywnie szukasz rozwiązań

  • Szukasz sposobów na zautomatyzowanie / usprawnianie procesów

  • Twoje kwalifikacje zawodowe takie jak ACCA / CIMA będą mocnym atutem

  • Efektywnie komunikujesz się w języku angielskim (B2/C1)

To oferujemy

  • Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)

  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne