Oferta pracy

Senior Client Relationship Specialist

Grupa dentsu PolskaO firmie

Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Porozmawiaj z pracodawcą
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
Grupa dentsu Polska jest częścią globalnej sieci. Jako jedna z pierwszych jest prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W Polsce w jej skład wchodzą globalne marki: Carat, Dentsu X, iProspect, Isobar,  Vizeum, Amplifi, Amnet oraz RED8.

dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
 
Obecnie do iProspect szukamy osoby na stanowisko:
Senior Client Relationship Specialist

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami - bieżąca komunikacja, bycie głównym punktem kontaktu/ partnerem, rozwiązywanie problemów 
  • Tworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych dla obecnych klientów. 
  • Prowadzenie i rozwijanie wielokanałowej kampanii z uwzględnieniem celów biznesowych klienta
  • Koordynowanie pracy zespołu na danej kampanii dla wspólnego wypracowania podejścia do realizacji KPI i celów biznesowych  
  • Analiza i optymalizacja rentowności prowadzonych projektów
  • Raportowanie wyników kampanii - analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dotyczących dalszych działań   
  • Prowadzenie przetargów – tworzenie marketingowych oraz koordynacja całego procesu przetargowego
  • Dzielenie się wiedzą – prowadzenie szkoleń, onbaordingów, publikacje merytryczne 
  • Rozliczanie projektów 

Pisz do nas jeśli posiadasz:

  • Znajomość działania wszystkich kanałów digital marketingu, ich roli w ścieżce użytkownika oraz ich wpływu na cele biznesowe klienta.  
  • Rozumienie działania różnych modeli atrybucji i modelu see-think-do-care.  
  • Umiejętność przygotowywania analizy konkurencji i wyciągania wniosków z działań konkurencji. 
  • Umiejętność tworzenia startegii mediowej oraz marketingowej / komunikacyjnej / biznesowej klienta. 
  • Znajomość Google Analytics, Doubleclick Campaign Managera/Adforma na poziomie pozwalającym na samodzielne wyciąganie wyników z kampanii i analizowanie kluczowych dla kampanii wskaźników.  
  • Znajomość narzędzi do analizy konkurencji: Adreal, Adreport, SimiliarWeb, Gemius Megapanel, WARC. 
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (B2).  
  • Proaktywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.  
  • Dobrą organizację pracy – umiejętność układania priorytetów, pracy pod presją czasu.  
  • Zorientowanie na klienta i wynik biznesowy. 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji performance marketingu;
  • Możliwość pracy na projektach kluczowych klientów w branży digital marketingu, e-commerce,
  • Szkolenie onboardingowe pokrywające wszystkie obszary digital marketingu;
  • Bliską, codzienną współpracę z doświadczonymi Project Managerami – dużo szkoleń i merytorycznego wsparcia w okresie wdrażania;
  • Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
  • Możliwość rozwoju w ramach iProspect oraz grupy Dentsu Aegis Network w Polsce i na świecie – lokalizacja na Dolnym Mokotowie;
  • Wewnętrzny program szkoleń „Let’s share” i wiele innych;
  • Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, kantyna, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
  • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover lub Enel-Med z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
  • Kartę sportową OK System lub Multisport.

 

 

Rekrutacja

 

ETAP 1

Aplikacja

Na stronach naszych spółek oraz na portalu pracuj.pl publikujemy ogłoszenie rekrutacyjne na wybrane stanowisko. Część ogłoszeń możecie znaleźć również na Facebooku, na profilach naszych firm oraz w grupach poświęconych pracy w marketingu, reklamie, IT czy social media. Spośród nadesłanych aplikacji nasz zespół rekrutacyjny wybiera  Kandydatów o profilu najbardziej zbliżonym do poszukiwanego i zaprasza wybranych Kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne. 
 

ETAP 2

Rozmowa wstępna

Podczas pierwszej rozmowy przedstawiamy dokładne informacje na temat stanowiska, rozmawiamy o dokładnym zakresie obowiązków, Twoich doświadczeniach na rynku pracy i zrealizowanych przez Ciebie projektach. Część rozmowy może odbyć się w języku angielskim.
To również czas dla Ciebie. Zadaj nam wszystkie nurtujące Cię pytania – dzięki temu świadomie podejmiesz decyzję o  pracy w naszej firmie.
 

ETAP 3

Zadanie rekrutacyjne

W niektórych z prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych nasi Kandydaci mogą otrzymać case study, dzięki któremu będą mogli zaprezentować  swoje umiejętności. Rodzaj zadania rekrutacyjnego zależy od stanowiska  na jakie aplikujesz. Kandydat, który wykonuje takie zadanie otrzymuje od nas odpowiedź zwrotną z uzasadnieniem jego oceny oraz ewentualnie zaproszenie do kolejnego etapu.
 

ETAP 4

Spotkanie/ Prezentacja zadania

Kandydaci aplikujący na niektóre z naszych stanowisk otrzymają  zaproszenie na kolejną  rozmowę rekrutacyjną. Będzie na niej obecny przedstawiciel naszego działu HR, bezpośredni przełożony, a czasem manager lub dyrektor odpowiadający za obszar w którym prowadzona jest rekrutacja.
Po tym etapie podejmujemy finalną decyzję i przekazujemy informację zwrotną kandydatom z podsumowaniem ich wyników.
 

ETAP 5

Oferta

Wybrani Kandydaci otrzymują ofertę pracy. Otrzymujesz również list intencyjny, a także potwierdzenie warunków pracy (wynagrodzenie, zakres obowiązków). Na tym etapie ustalane są również szczegóły Twojego dołączenia do naszej firmy.
 

Poznaj nas

 

KIM JESTEŚMY?


Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Vizeum, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X oraz Propeller. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.
 

POZNAJ NASZE FIRMY:

 
Amplifi – eksperci z tej spółki to negocjatorzy wyspecjalizowani w branży mediowej. Realizują niestandardowe projekty komunikacyjne i opowiadają za warunki współpracy z właścicielami mediów na polskim rynku.
 
Amnet – to agencja specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o programmatic buying.
 
Carat Polska – dom mediowy, którego eksperci odpowiadają za strategię, planowanie i zakup mediów dla m.in. takich klientów jak Mastercard, Aldi, Microsoft, Philips czy Pyszne.pl.
 
dentsu Polska – w ramach dentsu Polska pracują działy wspierające biznes całej Grupy. Zatrudniamy ekspertów  z zakresu HR, finansów, administracji, marketingu i komunikacji, prawa czy bezpieczeństwa IT.
 
iProspect Polska – agencja specjalizuje się w performance marketingu. W jej polskim oddziale  pracuje ponad 130 specjalistów z zakresu marketingu online.
 
Dentsu X – - to zintegrowana sieć agencji oferująca najlepsze w swojej klasie usługi planowania komunikacji i mediów, tworzenia treści, technologii, znajomości danych i zachowania konsumentów. DentsuX pomaga markom wypracować zintegrowane i spersonalizowane rozwiązania marketingowe, aby ich głos był słyszalny na rynku oraz wychodzące naprzeciw szybko zmieniających się wymagań konsumentów.
 

Isobar jedna z najbardziej kreatywnych agencji zintegrowanych w Polsce. Oferuje usługi online i offline, Big Ideas, różnorodne platformy i formaty komunikacyjne. Obsługuje klientów na międzynarodowych rynkach.

 
Vizeum Polska – dom mediowy wyspecjalizowany w łączeniu komunikacji offline i online. Realizuje projekty z zakresu strategii mediowych, planowania i zakupu mediów, a także komunikacji w social media. Pracuje m.in. dla: Ferrero, Burger King, Dior, Pandora czy Grupa Cyfrowy Polsat.
 

Propeller Film - to dom produkcyjny /studio filmowe działające na rynku filmowej produkcji reklamowej i telewizyjnej oraz produkcji fotograficznej. Pracuje m.in. dla Skoda, Lotto, Mastercard.

The Story Lab - zajmuje się produkcją i dystrybucją formatów telewizyjnych, filmów oraz contentu video. Jednocześnie oferuje reklamodawcom strategiczne rozwiązania w zakresie promocji i partnerstw w ramach kreowanych przez siebie formatów. Komórka działa na szesnastu rynkach świata, w tym w: Londynie, Los Angeles, Szanghaju, Moskwie, Paryżu, Madrycie czy Bombaju. W 2019 roku globalnie TSL był koproducentem filmowej superprodukcji „Alita: Battle Angel”, a w Polsce – wielokrotnie nagradzanych filmów kinowych „Ukryta gra” oraz „Pan T.”

Red8 – w skład grupy wchodzą agencje specjalizujące się w obszarze strategii i obsługi Klienta BTL, ATL, digital. Agencje mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Santander Bank, Tarczyński, Nestle, Carlsberg czy Semilac.

 

KULTURA ORGANIZACYJNA:

 

Jako część globalnej organizacji pracujemy w oparciu o następujące wartości: agile (elastyczność), pioneering (pionierskość), ambitious (ambicja), responsible (odpowiedzialność) oraz collaborative (współpraca).
Nasze wartości są ważną częścią naszej pracy. Opiera się  o nie nasz model biznesowy, a ich przestrzeganie jest nieodłącznym elementem oceny naszych pracowników. Nasi pracownicy mogą  rozwijać swoje kompetencje pracując w multidyscyplinarnych zespołach. Odbiciem naszych wartości jest również przestrzeń w której pracujemy. Nasze warszawskie biuro wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników  zaprojektowaliśmy również day care oraz siłownię, z których pracownicy korzystają bez dodatkowych opłat.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy