Senior Communication Specialist

inFakt Sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
Od 2008 roku ułatwiamy pracę przedsiębiorcom i księgowym. Oferujemy wsparcie merytoryczne i rozwiązania informatyczne, dzięki którym księgowość staje się prosta. Już ponad 490 000 przedsiębiorców w Polsce skorzystało z naszych usług, a na Ciebie czeka pełna wyzwań nowa rola:
Senior Communication Specialist
 
Cześć, tu Piotr, Ala, Włodek i Ela - to my tworzymy Dział Marketingu w inFakcie. Na co dzień inspirujemy innych do założenia własnej działalności gospodarczej, a nasze działania podpowiadają przedsiębiorcom, jak ułatwić sobie życie w obszarze księgowości. W praktyce oznacza to, że promujemy naszym zdaniem (i nie tylko naszym) najlepsze narzędzie do księgowości. Prowadzimy działania PR, Social Media, performance marketing, content marketing – blogujemy, vlogujemy, postujemy… jest tego całkiem sporo. Brakuje nam jeszcze Ciebie.
 

Jeśli do nas dołączysz, to będziesz odpowiedzialny za:

  • Opracowanie, nadzór, implementację oraz mierzenie efektywności strategii komunikacji marketingowej.
  • Planowanie, przygotowywanie oraz implementacje kampanii email marketingowych.
  • Opracowanie oraz wdrażanie skutecznej komunikacji w kanałach social media (Facebook, Twitter, LinkedIn).
  • Planowanie i wdrażanie strategii lead nurturingowej.
  • Nadzór nad firmowym blogiem – pisanie i pozyskiwanie kontentu z uwzględnieniem wyznaczonych potrzeb SEO.
  • Segmentacje baz użytkowników i klientów inFakt.pl – przygotowywanie i egzekucje precyzyjnie targetowanych akcji i komunikatów marketingowych.
  • Wspieranie działań zespołu marketingu – m.in. przy tworzeniu treści na strony www, itp.

To Ciebie szukamy, jeśli:

  • Posiadasz min. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Masz wiedzę i doświadczenie związane z prowadzeniem kampanii mailingowych (personalizacja, dopasowanie pod grupy docelowe, narzędzia typu Sendgrid, Freshmail).
  • Wiesz, czym jest Google Analytics, potrafisz analizować i rekomendować rozwiązania bazując na danych.
  • Masz podstawową znajomość WordPress’a oraz znasz mechanizmy SEO.
  • Potrafisz tworzyć efektywną komunikację marketingowo-sprzedażową przeznaczoną dla różnych grup odbiorców.
  • Jesteś mistrzem w budowaniu doskonałych relacji z różnymi partnerami biznesowymi i wiesz jak je rozwijać i pielęgnować.
  • Multitasking to Twoje drugie imię – potrafisz pracować „na kilku projektach równocześnie”.
  • Psssst: mówisz “wziąć”, a nie „wziąść” oraz „włączasz” światło a nie „włanczasz” – innymi słowy – będziesz naszym wewnętrznym profesorem Bralczykiem, a komunikaty wychodzące spod Twojej ręki będą idealne!
 

Praca u nas to:

  • Najlepsze narzędzie na rynku w swojej klasie, ulepszane od ponad 10 lat.
  • Praca, której tempo wyznaczają Scrum i OKRy.
  • Nieustanny rozwój w zwinnym (i miłym) środowisku.
  • Gildie czyli eksperckie zespoły do rozwiązywania problemów i wspólnej nauki.
  • Miejsce, gdzie możesz realizować odważne pomysły.
  • Dobra atmosfera, o którą dbamy – lubimy się, wspieramy i wspólnie świętujemy sukcesy.

Benefity, które mamy dla Ciebie:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w zespole kreatywnych i zmotywowanych ludzi
  • Pakiet relokacyjny – jeśli dasz się namówić na przeprowadzkę do Krakowa 🙂
  • A jeśli wolisz pracować z innego miejsca na Ziemi to ok! Praca zdalna jest u nas dostępna
  • Budżet szkoleniowy na Twój rozwój
  • Praca w zespole, dla którego liczą się wartości (odwaga, wzajemne pomaganie, rozwój siebie i innych)
  • Pracuj jak lubisz. Do dyspozycji masz komfortowe biuro w centrum Krakowa lub home office
  • Opcje na udziały
  • Książki tematyczne
  • Atrakcyjny system rekomendacyjny
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy