Oferta pracy

Starszy specjalista ds. Marketingu Klienta / Senior Customer Marketing Specialist

Samsung Electronics PolskaO firmie

  • Postępu 14, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Samsung Electronics Polska

Postępu 14

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Opieka nad jednym z Kluczowych Partnerów Handlowych firmy w zakresie wsparcia sprzedaży, komunikacji marketingowej, retail marketingu, digitalu i event marketingu,

  • Opracowywanie wspólnie z Partnerem Handlowym, Działem Sprzedaży, Trade Marketingu i Product Marketingu strategii działań wspierających sprzedaż podległego Klienta,

  • Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym Klienta oraz kalendarzem aktywności,

  • Dbałość o wizerunek marki i podległych grup produktowych w zaplanowanych działaniach z Partnerami Handlowymi oraz na poziomie sklepów Partnera,

  • Planowanie i zarządzanie wdrożeniem nowych produktów w kanale offline i online,

  • Planowanie i implementacja działań promocyjnych w kanale offline i online,

  • Planowanie ekspozycji produktów mobilnych oraz współtworzenie zasad visual merchandisingu,

  • Weryfikacja i kontrola stopnia wdrożenia zaimplementowanych działań promocyjnych lub displayowych, analiza wyników,

  • Umacnianie relacji z Partnerem Handlowym i działem sprzedaży.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (samodzielne zarządzanie Klientem) – min. 2 lata,

  • Umiejętności z zakresu trade marketingu, digitalu/e-commerce, organizacji eventów. Mile widziane umiejętności z obszaru media buying,

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,

  • Proaktywna postawa i nastawienie biznesowe,

  • Odporność na pracę pod presją czasu.

To oferujemy

  • Umowę o pracę na czas określony - 18 miesięcy

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,

  • Możliwość współtworzenia marki Samsung i dostęp do jej najnowszych rozwiązań i produktów,

  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe uzależnione od doświadczenia oraz atrakcyjny system premiowy oparty o realizację celów biznesowych,

  • Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne).

Podsumowanie:

Opiekun Klienta odpowiedzialny kompleksowo za obszar wsparcia sprzedaży, komunikacji marketingowej, retail marketingu, digitalu i event marketingu.