Oferta pracy

Tidio Poland Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

Tidio Poland Sp. z o.o.O firmie

  • lubelskie

    lubelskie
  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 14 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

Twoja rola będzie polegała na zrozumieniu potrzeb naszych użytkowników i stałym wspieraniu ich poprzez czat oraz e-mail. Nasi klienci pochodzą z całego świata, dlatego wszystkie rozmowy prowadzimy w języku angielskim.

Dołączając do nas staniesz się częścią 16-osobowego zespołu, którego celem jest budowanie pozytywnych i zaangażowanych relacji z klientami. Ważny jest dla nas ciągły rozwój, więc w ramach zadań będziesz też brał/a udział w projektach automatyzujących i usprawniających pracę całego zespołu. Dodatkowo, stawiamy na dzielenie się wiedzą, więc z pewnością będziesz mieć okazję zarówno rozwijać się, jak wspierać innych swoim doświadczeniem.

Nasze wymagania

  • 2+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub praca jako Trener/Subject Matter Expert,

  • Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientem poprzez livechat i email,

  • Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,

  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, także o charakterze technicznym

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),

  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ważna jest elastyczność działania i proaktywne nastawienie,

  • Umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach i dajemy dużą swobodę w projektowaniu własnych metod działania,

  • Chęć zdobywania wiedzy i podejmowania się nowych wyzwań,

  • Dużym atutem będzie wiedza z zakresu technologii i e-commerce - chętnie porozmawiamy z kandydatami, którzy ukończyli studia lub kursy związane z branżą IT.

To oferujemy

  • Bardzo duże możliwości podnoszenia kwalifikacji, nie tylko dzięki pracy w szybko rozwijającym się start-upie, ale także budżet na szkolenia, kursy czy wyjazdy na konferencje,

  • Pracę z produktem własnym firmy - będziesz w stałym kontakcie z osobami, które tworzą produkt i możesz mieć wpływ na jego rozwój,

  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności,

  • Pracę w doskonałej atmosferze, w zgranym zespole, który cały czas usprawnia swoją pracę i nie boi się testowania nowych rozwiązań,

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport i dostęp do platformy internetowej z dodatkowymi benefitami – bez dodatkowych opłat.

  • Możliwość pracy w 100% zdalnie.

Tidio Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Polsce. Naszym głównym produktem jest Tidio - aplikacja live chat wspierana przez unikatowe rozwiązanie czatbotowe. Nasze rozwiązanie jest używane przez tysiące właścicieli małych i średnich przedsiębiorców z całego świata. Celem Tidio jest pomaganie naszym użytkownikom w komunikacji z klientami, tak aby była ona jak najszybsza i jak najbardziej efektywna.

Co warto o nas wiedzieć:

● Nasza aplikacja jest wyświetlana co miesiąc przez ponad 375 mln unikalnych użytkowników, co stanowi 4,6% wszystkich ludzi na świecie.

● Rośniemy w tempie 130% rocznie a naszym celem na najbliższe lata jest stanie się globalnym Unicornem (czyli firmą wycenianą na $1 bilion dolarów amerykańskich)

● W 2020 r. podwoiliśmy zatrudnienie i obecnie mamy na pokładzie blisko 100 osób. W tym roku planujemy zatrudnić ponad 100 kolejnych specjalistów.

Przewiń do profilu firmy