Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Senior Finance Controller

Antal Finance & Accountancy O firmie

  • Bielsko-Biała, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Dla naszego Klienta międzynarodowej wiodącej firmy produkcyjnej, lidera na rynku aparatury elektronicznej, Partnera Biznesowego wielu topowych marek na rynku lokalnym i międzynarodowym, poszukujemy osoby na stanowisko

Senior Financial Controller (M/K)

Przyszły Senior Financial Controller (M/K) będzie częścią 6 osobowego polskiego zespołu, raportującego lokalnie oraz międzynarodowo. Kluczowe dla tej roli będzie bycie Partnerem Biznesowym dla Controlling Managera, Dyrektora Fabryki i innych zespołów – księgowości, marketingu, sprzedaży, logistyki. Osoba, którą zatrudnimy będzie kontrolowała daną grupę produktową. Rola ta w strukturach firmy będzie blisko Top Managmentu, z możliwością wspierania firmę w decyzjach strategicznych i rozwiązaniach, które wpłyną na analitykę biznesową organizacji. Osoba aplikująca na to stanowisko powinna mieć przynajmniej solidne doświadczenie w dziale kontrolingu dużych grup (firmy produkcyjnej).

Nasz kandydat to osoba, która jest skupiona na biznesie, nie boi się odpowiedzialności, rekomenduje najlepsze rozwiązania dla biznesu, współpracuje z Controlling Managerem i Dyrektorem Finansowym w obszarze strategicznych decyzji i doskonale czuje się w produkcji. W tej roli najlepiej odnajdzie się osoba, która jest gotowa nie tylko na zmianę w swojej karierze zawodowej, ale również na przeprowadzenie firmy przez dużą transformację.

Numer ref.: SENIOR Fin_Cont

Miejsce pracy: województwo śląskie oraz województwo łódzkie (poszukujemy dwóch kandydatów do obu lokalizacji)

Zakres zadań:

· Wsparcie decyzji strategicznych poprzez dostarczanie informacji na temat wyników finansowych oraz sprawozdawczości jako partnerstwo dla biznesu

· Udział w procesie budżetowania i prognozowania oraz zapewnienie efektywności tych procesów w celu podniesienia efektywności Spółki

· Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań wspierających analitykę biznesową

· Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca na podstawie systemu raportowania i planowania Grupy

· Przygotowywanie raportów zarządczych

· Tworzenie nowych narzędzi potrzebnych do analizy kosztów i działania w kierunku optymalizacji poziomu kosztów

· Ocena obszarów komercyjnych (wsparcie marketingu, sprzedaży i logistyki)

· Współtworzenie polityki w zakresie płynności finansowej firmy

· Koordynacja przygotowywania planów wieloletnich

· Raportowanie i analiza wyników, poszukiwanie odchyleń, wąskich gardeł, monitorowanie rentowności na poziomie marży

· Badanie opłacalności produktów, weryfikacja i poszukiwanie przyczyn odchyleń od planu,

· Wsparcie innych działów w ocenie prowadzonych projektów i sugestii rozwiązań operacyjnych mających wpływ na wyniki finansowe, ocena projektów na produkcji

· Tworzenie analiz ad hoc na potrzeby biznesu

· Przygotowanie danych na potrzeby aktualizacji pełnomocnictw oraz zestawiania zleceń controllingowych w systemie SAP.

· Rozliczanie czasu pracy nad projektami i zleceniami

· Zatwierdzanie zleceń sprzedaży, wycen i ofert, zamówień, faktur zakupu, projektów oszczędnościowych, gwarancji bankowych, procedur, wniosków o likwidację środków trwałych.

Wymagania:

· Wykształcenie wyższe ekonomiczne/finansowe (mile widziane kwalifikacje profesjonalne typu CIMA/ ACCA, ukończone studia podyplomowe etc.)

· Bardzo dobra znajomość zagadnień finansowo-księgowych, informacji zarządczej

· Min. 4-letnie doświadczenie w dziale controllingu w firmie produkcyjnej (mile widziane wcześniejsze doświadczenie w firmach audytorskich)

· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

· Doświadczenie we współpracy ze ścisłym kierownictwem Spółki

· Znajomość zintegrowanych systemów zarządzania klasy ERP oraz pakietu MS Office (w tym biegły Excel, znajomość VBA i SQL będzie dodatkowym atutem)

· Umiejętności analityczne oraz wysokie kompetencje organizacyjne, komunikacyjne i świadomość biznesowa

· Umiejętność zarządzania zespołem i mentoringu

· Zdolności do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku

Klient oferuje:

· Pracę pełną wyzwań w bardzo dynamicznej spółce produkcyjnej

· Odpowiedzialność i współpracę z wysoką kadrą kierowniczą i zespołami w przyjaznej atmosferze

· Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kompetencji (do 20 000 brutto/ mc) oraz premia kwartalna

· Atrakcyjny pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, dofinansowania szkoleń, nauki języków obcych, wakacji, biletów do kina/teatru)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne