Senior Key Account Manager

HR Level Up

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest firma z polskim kapitałem uznanej pozycji na rynku światowym w branży spożywczej. Poszukujemy osób o rzeczywistym talencie sprzedażowym, mających doświadczenie i umiejętności biznesowe. dla Ciebie! Zamień swoje talenty w mocne strony, aby stać się doskonałym w tym, co robisz.

To właśnie z nami możesz wykorzystać i rozwinąć Twój talent i pasję!

Senior Key Account Manager

Miejsce pracy Warszawa/obecnie praca zdalna

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie aktywnie rozwijać współpracę z klienta w kanale nowoczesnym, brać udział w tworzeniu wewnętrznych standardów i procesów firmy. Senior Key Account Manager będzie wdrażać swoje pomysły i mieć możliwość samodzielnego prowadzenia projektów.

Twój zakres obowiązków

  • Aktywny rozwój współpracy z kluczowymi klientami w kanale dyskontowym, nowoczesny oraz drogeryjnym

  • Prowadzenie negocjacji handlowych i nadzór realizacji warunków umów

  • Tworzenie, wdrażanie oraz realizację strategii działań sprzedażowych

  • Budowanie długofalowych planów współpracy

  • Koordynacja działań promocyjnych z klientami oraz innymi działami firmy

  • Planowanie i zarządzanie powierzonym budżetem

  • Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu klientów oraz działań konkurencji

  • Analiza danych rynkowych i sprzedażowych, weryfikacja skuteczności działań promocyjnych

  • Przygotowywanie biznes planów i prezentacji

Wymagania pracodawcy

  • Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Key Account Managera w branży FMCG – wymóg konieczny

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji handlowych

  • Mile widziana znajomość procesu Category Managementu

  • Zdolność strategicznego myślenia i planowania długofalowego

  • Umiejętność budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i prezentacyjne

  • Swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office (zwłaszcza Excel, Power Point)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2/C1)

  • Prawa jazdy kat. B

Pracodawca oferuje

  • podstawa: do 20 000 netto, w zależności od doświadczenia i rzeczywistych umiejętności

  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B

  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + progresywny system premiowy)

  • pakiet świadczeń zdrowotnych i sportowych

  • dynamiczna i pełna wyzwań praca, możliwość stałego rozwoju

  • przyjazna, pozytywna atmosfera w dynamicznej organizacji.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • napoje

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • inicjatywy dobroczynne

HR Level Up

HR Level Up to zaufany partner wielu polskich oraz międzynarodowych firm w zakresie doradztwa personalnego. Świadczymy usługi doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewiń do profilu firmy