Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Senior Key Account Manager

Kraft Heinz

Kraft Heinz

Postępu 18B

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za współprace z kluczowymi klientami KraftHeinz Polska;

  • Opracowanie i implementacja długoterminowej strategii klienckiej oraz Joint Business Planning zgodnie ze strategią KraftHeinz Polska;

  • Realizacja celów krótko i długoterminowych (finansowych, marketingowych, HRowych oraz logistycznych);

  • Zarządzanie budżetem inwestycyjnym;

  • Odpowiedzialność za P4P kontraktów z Klientami;

  • Negocjacje klienckie;

  • Regularne spotkania biznesowe;

  • Bliska wewnętrzna współpraca z działami wspierającymi jak trade marketing, finanse, logistyka w celu wypracowania najbardziej efektywnego podejścia do współpracy z klientami;

  • Dbanie o właściwe rozumienie specyfiki klientów w obrębie całej firmy KraftHeinz Polska;

  • Wypracowanie i rozwój narzędzi wspierających komunikacje z Zespołem Egzekucji Sprzedaży w Terenie w ramach dostępnej platformy SFA;

  • Rozwój podległego zespołu.

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie potwierdzone minimum tytułem magistra;

  • Doświadczenie we współpracy z kluczowymi klientami/sieciami na polskim rynku FMCG – minimum 5 lat;

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;

  • Wysokie umiejętności analityczne;

  • Bardzo dobre rozumienie polskiego rynku FMCG;

  • Gotowość do ciągłego samorozwoju i podejmowania nowych wyzwań;

  • Umiejetność swobodnego komunikowania się w języku angielskim (B2-C1).

To oferujemy

  • Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem branży spożywczej oferującej produkty znanych i lubianych marek Klientom na całym świecie;

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i niezbędne do pracy narzędzia;

  • Szerokie możliwości rozwoju wewnątrz firmy;

  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych rezultatów;

  • Realny wpływ na kierunek w jakim będzie podążać dział;

  • Konkurencyjny pakiet benefitów.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników