Polska Akcja Humanitarna

Senior Marketing and Fundraising Manager

Polska Akcja HumanitarnaO firmie

  • Warszawa, Al. Solidarności 78 A

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    13 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Jesteśmy polską organizacją humanitarną. Niesiemy pomoc osobom cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych wywołanych przez konflikty zbrojne i katastrofy naturalne. Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszanie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych.

Jesteśmy tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne. Działamy na całym świecie. Docieramy z pomocą przede wszystkim do osób i grup szczególnie narażonych na następstwa kryzysów humanitarnych: kobiet, dzieci, osób starszych, z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przemieszczonych. Zapewniamy wodę i toalety, jedzenie, bezpieczne schronienie i dostęp do edukacji. Więcej o PAH na www.pah.org.pl.

Senior Marketing and Fundraising Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która będzie współpracowała i doskonale zarządzała relacjami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Będzie pasjonatem nadążania za trendami w branży i posiadała solidną wiedzę na temat ustawodawstwa i najlepszych praktyk oraz dogłębnie znała znaczenie reputacji organizacyjnej.

Dostarczysz zespołom ekspertyzę marketingową, promując zrozumienie, w jaki sposób wprowadzać treści na rynek, aby dotrzeć do nowych i istniejących odbiorców, w jaki sposób marka PAH jest zintegrowana z naszą komunikacją i zbieraniem funduszy od osób indywidulanych oraz firm. Musisz mieć świetne połączenie doświadczenia i entuzjazmu, uwielbiać pracę z szeregiem ludzi o różnych umiejętnościach, być w stanie przekonywać i wpływać, a czasem motywować i wspierać w  dotrzymywaniu terminów projektu.

 

DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻEĆ:

  • wspieranie marki PAH,
  • planowanie strategii marketingowych jak i fundraisingowych, których celem będzie pozyskanie nowych darczyńców i funduszy,
  • nadzór nad realizacją planu pozyskiwania funduszy od osób indywidualnych oraz firm,
  • koordynacja działań obejmujących stronę internetową, media i marketing,
  • prowadzenie kampanii społecznych,
  • negocjowanie warunków współpracy z darczyńcami,
  • pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami korporacyjnymi (firmami),
  • współpraca z mediami,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych,
  • zrealizowanie ustalonych budżetów fundraisingowych oraz monitorowanie miesięcznych przychodów i kosztów fundraisingowych,
  • tworzenie i aktualizacja zasad oraz procedur,
  • dbanie o spójność wizerunkową,
  • kierowanie bieżącą działalnością dwóch zespołów: Komunikacja i Fundraising,
  • szkolenie i motywowanie pracowników i wolontariuszy.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • masz doświadczenie w projektowaniu kreatywnych planów marketingowych i działań, które realizują cele kampanii i / lub pozyskiwania funduszy, przy ograniczonym budżecie, na różnych platformach medialnych,
  • posiadasz 4 lata doświadczenia na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu co najmniej 5 osobowym zespołem,
  • udokumentowane portfolio w promowaniu marek, pisaniu i zarządzaniu kreatywnymi briefami na potrzeby kampanii
  • Udokumentowane sukcesy fundrasingowe
  • Doświadczenie w zakresie korzystania z umiejętności informatycznych, baz danych i Internetu
  • Umiejętności w zakresie szkolenia i rozwoju zawodowego pracowników działu
  • Wysokie i sprawdzone umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne.
  • Umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów,
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność efektywnej pracy z młodym i dynamicznym zespołem
  • Silne umiejętności komunikacji i prezentacji,
  • Wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii, zarządzania,
  • Gotowość do wyjazdów na różne misje, jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Doświadczenie w zarządzaniu finansami i tworzeniu budżetów
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, a ponadto posiadasz niezbędne doświadczenie
i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie ogromną determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 31 stycznia 2020.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Jesteśmy polską organizacją humanitarną. Niesiemy pomoc osobom cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych wywołanych przez konflikty zbrojne i katastrofy naturalne. Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszanie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych.

Jesteśmy tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne. Działamy na całym świecie. Docieramy z pomocą przede wszystkim do osób i grup szczególnie narażonych na następstwa kryzysów humanitarnych: kobiet, dzieci, osób starszych, z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przemieszczonych. Zapewniamy wodę i toalety, jedzenie, bezpieczne schronienie i dostęp do edukacji. Więcej o PAH na www.pah.org.pl.

Senior Marketing and Fundraising Manager

Poszukujemy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która będzie współpracowała i doskonale zarządzała relacjami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Będzie pasjonatem nadążania za trendami w branży i posiadała solidną wiedzę na temat ustawodawstwa i najlepszych praktyk oraz dogłębnie znała znaczenie reputacji organizacyjnej.

Dostarczysz zespołom ekspertyzę marketingową, promując zrozumienie, w jaki sposób wprowadzać treści na rynek, aby dotrzeć do nowych i istniejących odbiorców, w jaki sposób marka PAH jest zintegrowana z naszą komunikacją i zbieraniem funduszy od osób indywidulanych oraz firm. Musisz mieć świetne połączenie doświadczenia i entuzjazmu, uwielbiać pracę z szeregiem ludzi o różnych umiejętnościach, być w stanie przekonywać i wpływać, a czasem motywować i wspierać w  dotrzymywaniu terminów projektu.

 

DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻEĆ:

  • wspieranie marki PAH,
  • planowanie strategii marketingowych jak i fundraisingowych, których celem będzie pozyskanie nowych darczyńców i funduszy,
  • nadzór nad realizacją planu pozyskiwania funduszy od osób indywidualnych oraz firm,
  • koordynacja działań obejmujących stronę internetową, media i marketing,
  • prowadzenie kampanii społecznych,
  • negocjowanie warunków współpracy z darczyńcami,
  • pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami korporacyjnymi (firmami),
  • współpraca z mediami,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych,
  • zrealizowanie ustalonych budżetów fundraisingowych oraz monitorowanie miesięcznych przychodów i kosztów fundraisingowych,
  • tworzenie i aktualizacja zasad oraz procedur,
  • dbanie o spójność wizerunkową,
  • kierowanie bieżącą działalnością dwóch zespołów: Komunikacja i Fundraising,
  • szkolenie i motywowanie pracowników i wolontariuszy.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • masz doświadczenie w projektowaniu kreatywnych planów marketingowych i działań, które realizują cele kampanii i / lub pozyskiwania funduszy, przy ograniczonym budżecie, na różnych platformach medialnych,
  • posiadasz 4 lata doświadczenia na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu co najmniej 5 osobowym zespołem,
  • udokumentowane portfolio w promowaniu marek, pisaniu i zarządzaniu kreatywnymi briefami na potrzeby kampanii
  • Udokumentowane sukcesy fundrasingowe
  • Doświadczenie w zakresie korzystania z umiejętności informatycznych, baz danych i Internetu
  • Umiejętności w zakresie szkolenia i rozwoju zawodowego pracowników działu
  • Wysokie i sprawdzone umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne.
  • Umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów,
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność efektywnej pracy z młodym i dynamicznym zespołem
  • Silne umiejętności komunikacji i prezentacji,
  • Wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii, zarządzania,
  • Gotowość do wyjazdów na różne misje, jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Doświadczenie w zarządzaniu finansami i tworzeniu budżetów
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, a ponadto posiadasz niezbędne doświadczenie
i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie ogromną determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 31 stycznia 2020.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne