Ta oferta pracy jest nieaktualna od 621 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Senior Operations Manager (m/f)

  • śląskie
  • Kierownik
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Szukamy kandydata na stanowisko Senior Operations Manager (Starszy kierownik operacyjny). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie dbać o to, by centrum logistyki działało płynnie i skutecznie. Będzie ona podlegać osobie na stanowisku General Manager (Dyrektor generalny) i nadzorować kilka najważniejszych obszarów działu logistyki.
     
    Centra logistyki są częścią naszej szerszej sieci logistyki i są najważniejszym elementem naszego globalnego przedsiębiorstwa, ponieważ to za ich pośrednictwem promujemy naszą innowacyjną kulturę i stymulujemy rozwój firmy. Te środowiska są niezmiernie inspirujące i dają wiele satysfakcji. Dołączysz do jednego z nich na czele zespołu kierowników operacyjnych i lokalnych.
     
    Oczekujemy, że będziesz aktywnie współpracować z podlegającymi Ci kierownikami. Będziesz pełnić funkcję ich trenera i mentora oraz dbać o to, by kierowane przez nich zespoły spełniały wyznaczone im cele.
    Twoja droga do sukcesu:
     
    Będziesz pomagać w rozwiązywaniu kompleksowych problemów wpływających na logistykę i obsługę klientów firmy Amazon. Zespoły, którymi pokierujesz, usiłują rozwiązywać wszelkie problemy, które pojawiają się w związku z obsługą klienta. Będą potrzebowali Twojej pomocy, by móc myśleć nieszablonowo.

    Senior Operations Manager (m/f)

    Razem z tymi zespołami będziesz odpowiadać za:

    • ciągłe zwiększanie wydajności procesów związanych z logistyką i dostawą,
    • promowanie kultury skoncentrowanej na potrzebach klientów w celu zapewnienia ich doskonałej obsługi,
    • zapewnianie wysokich standardów BHP,
    • promowanie dzielenia się najlepszymi praktykami przez pracowników i nagradzanie takich zachowań.
    Dalsze codzienne obowiązki:
    • aktywna i konstruktywna współpraca z dostawcami usług związanych z dostawą,
    • monitorowanie wskaźników i wyników pracy ponad 2000 pracowników,
    • nadzorowanie planów dotyczących pracowników, harmonogramów, inicjatyw związanych z jakością oraz zmianą procesów, aby dzięki temu centrum mogło z roku na rok osiągać coraz lepsze wyniki,
    • będziesz zarządzać dużym zespołem (ponad 2000 osób), składającym się zarówno z pracowników stałych, jak i tymczasowych,
    • poprzez nasz program angażowania ludzi będziesz tworzyć zespoły, kierować nimi i inspirować je do tego, by podnosiły poziom swoich wyników. W ramach tych zadań będziesz zajmować się:
    • bezpieczeństwem członków naszych zespołów,
    • angażowaniem pracowników,
    • kierowaniem wydajnością,
    • zarządzaniem talentami i zmianami kadrowymi,
    • szkoleniami i rozwojem.
    Podstawowe wymagania:
    • wieloletnie doświadczenie w pracy w środowisku związanym z produkcją lub logistyką dystrybucji, w tym najlepiej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku starszego kierownika zarządzającego wieloma oddziałami,
    • dyplom akredytowanej instytucji lub odpowiednie doświadczenie zawodowe,
    • wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów oraz umiejętność zrobienia kroku w tył i zrozumienia ogólnego obrazu sytuacji,
    • doświadczenie w kierowaniu zespołem w dużym, dynamicznym i opartym na procesach środowisku — posiadanie doświadczenia w zarządzaniu kompleksowymi procesami jest obowiązkowe,
    • umiejętność zarządzania pozytywnymi zachowaniami pracowników, promowania takich zachowań oraz wywierania korzystnego wpływu na pracowników,
    • umiejętność doskonalenia wskaźników na poziomie krajowym,
    • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    Preferowane kwalifikacje:
    • umiejętność zarządzania technikami produkcji Lean/Six Sigma,
    • doświadczenie w skutecznym zarządzaniu ustaleniami dotyczącymi zasobów w umowach ze stronami trzecimi będzie mile widziane.